Latviai susišlavė „Baltic PR Awards“ apdovanojimus

Metų ryšių su visuomene agentūra šiame konkurse tapo Latvijos „Hill + Knowlton“.
„Faktas, kad iš 13 kategorijų net 12-oje laimėjo Latvijos kolegų kurtos ir įgyvendintos kampanijos – šiek tiek nuliūdino, bet nenustebino: latviai pateikė net 69 paraiškas, kai tuo tarpu lietuviai – 13, o estai – 10.
Tačiau „Baltic PR Awards“ dalyvavę lietuviai juokavo – nors šiemet į Lietuvą parvežtas tik vienas didysis prizas, tačiau jo mastui – kosmoso užkariavimui – neprilygsta nė viena kita viešųjų ryšių kampanija“, – šypsosi Orijana Mašalė, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos Tarybos pirmininkė, „Baltic PR Awards“ komisijos narė.
Iš viso „Baltic PR Awards“ darbai buvo renkami iš 99 komunikacijos projektų, iš Lietuvos tarp finalininkų buvo „VRP Hill + Knowlton Strategies“, „Integrity PR“, „Strateginių komunikacijų centras“, „Ad Verum“ ir draudimo bendrovės „Ergo“ bei „Lietuvos draudimas“.
VŽ primena, jog pernykštis konkursas lietuviams buvo dosnesnis - pernai iš Rygos su apdovanojimais grįžo keturios lietuvių įmonės: žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“, integruotos komunikacijos „VRP Hill + Knowlton Strategies“, interneto ir televizijos bendrovė „Teo“, o pagrindinis prizas ir Metų agentūros titulas atiteko „BVRG Burson-Marsteller“.