2013-09-20 03:01

Dauguma lietuvių teigia esą lojalūs

Vertinant prekių ir paslaugų įsigijimą, absoliuti dauguma, 81% apklaustų Lietuvos gyventojų mano, kad jie yra lojalūs klientai – tų pačių įmonių ar specialistų paslaugomis jie naudojasi ne trumpiau kaip vienus ar dvejus metus.

Tik dešimtadalis respondentų nurodė nesinaudojantys jokia lojalumo kortele, rodo telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ užsakymu šią vasarą atliktas TNS LT tyrimas.

Populiariausios lojalumo kortelės mūsų šalyje – prekybos tinklų ir vaistinių. Pirmajame penketuke rikiuojasi „Ačiū“, „Norfos“ ir IKI bei „Medaus“ ir „Camelia“ nuolaidų kortelės.

Būdami lojalūs, Lietuvos gyventojai tikisi ne tik nuolaidų, bet ir daugiau asmeninio dėmesio bei papildomų vertės. Trečdaliui apklaustųjų svarbu, kad su turima kortele jie gautų nuolaidų ir kitose vietose, tai yra, kad kortelė būtų plataus spektro. Tarp tokių kortelių pirmauja „Mylimiausia“, antroji vieta tenka „Omnitel“ kliento kortelei „Omni ID“, trečioji – „Laisvalaikio“ kortelei.

„Klientų lojalumą pirmiausia kuria aptarnavimo kokybė bei kontaktas su klientu, – bendrovės pranešime teigia Lina Galatiltė, „Omnitel“ viceprezidentė klientams. – Kita vertus, lietuviai yra gana racionalūs, todėl lojalumo kortelės mūsų šalyje taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį“.

Plataus spektro lojalumo kortelės, suteikiančios daugiausia vertės
1. „Mylimiausia“
2. „Omni ID“
3. „Laisvalaikis“
4. „Daily Card“
Šaltinis: Klientų lojalumo tyrimas, TNS, 2013

Populiariausios lojalumo kortelės Lietuvoje (pagal spontaninį žinomumą),

1. AČIŪ
2. „Norfa“
3. IKI
4. „Medus“
5. „Camelia“
6. „Mano Rimi“
7. „Mylimiausia“
8. „Senukai“
9. „Gintarinė vaistinė“
10. „Lukoil Plus“
Šaltinis: Klientų lojalumo tyrimas, TNS, 2013

52795
130817
52791