Apie akcijas – vienoje vietoje

„Idėja kilo paprasčiausiai iš kasdienio gyvenimo. Tiesiog nuolat perkant, lankantis įvairiuose prekybos centruose akis negali neužkliūti už daugybės įvairių akcijų ir nuolaidų. Jų tiek daug, kad žmogui labai lengva pasiklysti. Pagalvojome, kad būtų galima visas akcijas ir nuolaidas sukelti į vieną vietą, kad žmonėms jas rasti būtų paprasčiau“, – sako Kristupas Bubnys, mažosios bendrijos (MB) „Rask akcija“ vadovas.
Visai neseniai su šia verslo idėja startavę bendrijos nariai jau artimiausiu metu tikisi svetainėje sulaukti kelių dešimčių tūkstančių unikaliųjų lankytojų.
Sutartys ir reklama
Verslo planas gana paprastas – pagrindines pajamas gauti tikimasi iš dviejų šaltinių: prekybininkų ir reklamdavių.
„Visų pirma, įmanomos sutartys su pardavėjais, kad jie dėtų informaciją apie akcijas į mūsų svetainę. Antra, tikimės uždarbio iš reklamos. Jei svetainė bus pakankamai didelė, joje įmonės reklamuosis. Juo labiau kad tokioje svetainėje gali būti labai įvairios reklamos pagal prekių kategorijas, nesunkiai galima pasiekti tikslinę auditoriją“, – dėsto pašnekovas.
Jo teigimu, stengiamas sukurti tokią sistemą, kuri būtų naudinga tiek pardavėjams, tiek pirkėjams.
„Apie prekybininkų pasiūlymus sužinos daugiau klientų, o pirkėjai viską ras vienoje vietoje, galės akcijų ieškoti pagal tam tikras prekių ar parduotuvių kategorijas, lyginti pasiūlymus. Pradžia nėra lengva, prekybininkai neretai žiūri gana skeptiškai, tačiau mes manome, kad naudą pavyks įrodyti“, – sako p. Bubnys.
Vis dėlto jau šiuo metu daugelis prekybininkų susidomėjo siūloma paslauga: interneto svetainėje galima pasitikrinti, kokios akcijos tokiuose prekybos centruose kaip „Akropolis“, „Ozas“, „ Panorama“ ar „Mega“, taip pat kai kurių prekybos tinklų parduotuvėse.
Parduotuvių nenurašo
Svetainė daugiausia skirta tradicinėse parduotuvėse siūlomoms akcijoms viešinti. Kūrėjai sako nemanantys, kad vis labiau populiarėjant internetinei prekybai reiktų užmiršti įprastines parduotuves.
„Nemanau, kad jau dabar derėtų visiškai palaidoti tradicines parduotuves ir jose parduodamas prekes. Šiandien visi tik ir kalba apie tai, kad visa prekybos ateitis yra internete, daugelis keliasi būtent į virtualiąją erdvę. Aš taip nemanau. Įprastose parduotuvėse irgi galima gauti kokybiškų prekių už patrauklią kainą. Be to, kai kurių dalykų internete niekada negausi: neapsikirpsi, moterys nepasidarys manikiūro, nepasimatuosi drabužių ar neapsiausi batų. Prekiaujam juk ne vien prekėmis, bet ir įvairiomis paslaugomis. Net kai kurie skeptikai grįžta prie tiesioginės prekybos. Tad mes manome, kad su tradicinėmis parduotuvėmis susietas verslas turi ateitį“, – dėsto vienas idėjos autorių.
Akcijų paskirtis
Verslininkas taip pat sako norintis pakeisti pirkėjų požiūrį apie tai, kad neva įvairios akcijos ir nuolaidos prekybininkams padeda parduoti niekam nereikalingas ir užsigulėjusias prekes.
„Mes nemanome, kad akcijos skirtos praduoti įvairiam šlamštui. Prekybininkai jomis dažnai tiesiog nori sudominti pirkėjus, juos pritraukti, atkreipti į save dėmesį, taip pat išsiugdyti lojalius klientus“, – sako p. Bubnys.
Kodėl MB?
Šiam verslui sukurti buvo pasirinktas tik rudenį atsiradęs naujas teisins statusas – mažoji bendrija. Pašnekovas sako šią formą rinkęsis dėl kelių priežasčių.
„Ar verta rinktis MB, labai priklauso nuo to, kuo įmonė ketina užsiimti ir kiek žmonių samdyti. Mūsų MB dirba tik jos nariai, tad ši forma labai palengvina buhalteriją, kurią galima sutvarkyti patiems. O tai tikrai nėra labai sudėtinga, patys galime ją tvarkyti. Dėl tos pačios priežasties galima sutaupyti nemažai pinigų nesamdant finansų tvarkytojo“, – pasirinkimą aiškina pašnekovas.
Antras itin svarbus MB pasirinkimo motyvas – nereikalaujama įstatinio kapitalo.
„Jei kišenėje neturi 10.000 Lt., tai jų nereikia ir skolintis. Ši forma leidžia pradėti verslą su itin ribotais finansais. Kita vertus, jei verslas pradedamas be itin didelių investicijų, tai ir nėra prasmės turėti tokį didelį įstatinį kapitalą. Mūsų atveju taip ir buvo“, – aiškina p. Bubnys.