2012-02-22 23:01

Leidykla "Balto" atsisakiusi tarpininkų atvertė pelno puslapį

Artūras Karosas, leidybos ir poligrafijos įmonės UAB "Balto" generalinis direktorius.
Artūras Karosas, leidybos ir poligrafijos įmonės UAB "Balto" generalinis direktorius.
Krizės įkarštyje filialus užsienyje atidariusi UAB „Balto“ pernai 51% augino pajamas ir po poros metų pertraukos veikė pelningai. Šiandien oficialiai pristatoma ir nauja, pirmoji privatiems klientams skirta bendrovės paslauga.

Daugiausia knygas kietais viršeliais, albumus ir žurnalus spausdinanti „Balto“ (iki šio sausio vadinosi UAB
„Logotipas“) dar iki krizės apie 60% produkcijos gamindavo užsienio klientams, tačiau darbu su jais rūpinosi
įmonės samdyti vietiniai tarpininkai – agentai. Visgi bendrovė nutarė galinti daugiau uždirbti ir sumažinti riziką, jei eksportu rūpinsis savo rankomis, tad 2009 m. „Balto“ įsteigė filialus Maskvoje (dirba 5 žmonės) ir Londone (1 žmogus), taip pat į Lietuvą buvo sugrąžinta Skandinavijos klientų paieška ir aptarnavimas.

Artūras Karosas, „Balto“ generalinis direktorius, komentuoja, kad nors įmonės eksporto dalis ir dabar sudaro
60% (pernai augo tiek eksportas, tiek pardavimai Lietuvoje), užsienyje dirbantys „savi“ žmonės pasiteisina
labiau. Tokį kelią jis rekomenduoja ir kitoms mūsų šalies kompanijoms.

* * *

Daugiau apie tai skaitykite

dienraštyje "Verslo žinios".

52795
130817
52791