Leidykla "Balto" atsisakiusi tarpininkų atvertė pelno puslapį

Daugiausia knygas kietais viršeliais, albumus ir žurnalus spausdinanti „Balto“ (iki šio sausio vadinosi UAB
„Logotipas“) dar iki krizės apie 60% produkcijos gamindavo užsienio klientams, tačiau darbu su jais rūpinosi
įmonės samdyti vietiniai tarpininkai – agentai. Visgi bendrovė nutarė galinti daugiau uždirbti ir sumažinti riziką, jei eksportu rūpinsis savo rankomis, tad 2009 m. „Balto“ įsteigė filialus Maskvoje (dirba 5 žmonės) ir Londone (1 žmogus), taip pat į Lietuvą buvo sugrąžinta Skandinavijos klientų paieška ir aptarnavimas.
Artūras Karosas, „Balto“ generalinis direktorius, komentuoja, kad nors įmonės eksporto dalis ir dabar sudaro
60% (pernai augo tiek eksportas, tiek pardavimai Lietuvoje), užsienyje dirbantys „savi“ žmonės pasiteisina
labiau. Tokį kelią jis rekomenduoja ir kitoms mūsų šalies kompanijoms.
* * *
Daugiau apie tai skaitykite