Didieji maisto gamintojai praranda pozicijas Amerikoje
Daugiau nei šimtmetį tokių įmonių kaip „Nestle“, „Kraft“, „Kellogg‘s“ ar „General Mills“ produkcija dominavo Amerikos namų ūkiuose. Vartotojams šie gaminiai asocijavosi su saugiu, gerai pažįstamu ir lengvai įperkamu maistu.
Tai leido šioms įmonėms stabiliai didinti savo pajamas iš pardavimo. Tačiau šiandien daugelis šių kompanijų susiduria su augančia konkurencija ir jų rinkos dalis JAV mažėja, rašo „The Wall Street Journal“. Analitikai pabrėžia, kad didžiosios kompanijos pralaimi, nes nesugeba prisitaikyti prie sparčių pokyčių rinkoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai