2017-07-13 22:00

Didieji maisto gamintojai praranda pozicijas Amerikoje

„Kellogg‘s“ yra viena iš maisto pramonės įmonių, kuri pastaruoju metu buvo priversta pereiti prie sveikesnių produktų. Mario Anzuoni („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Kellogg‘s“ yra viena iš maisto pramonės įmonių, kuri pastaruoju metu buvo priversta pereiti prie sveikesnių produktų. Mario Anzuoni („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Didžiosios maisto pramonės kompanijos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) išgyvena ne pačius geriausius laikus. Besikeičiantys vartotojų valgymo ir pirkimo įpročiai mažina jų užimamą rinkos dalį.

Daugiau nei šimtmetį tokių įmonių kaip „Nestle“, „Kraft“, „Kellogg‘s“ ar „General Mills“ produkcija dominavo Amerikos namų ūkiuose. Vartotojams šie gaminiai asocijavosi su saugiu, gerai pažįstamu ir lengvai įperkamu maistu.

Tai leido šioms įmonėms stabiliai didinti savo pajamas iš pardavimo. Tačiau šiandien daugelis šių kompanijų susiduria su augančia konkurencija ir jų rinkos dalis JAV mažėja, rašo „The Wall Street Journal“. Analitikai pabrėžia, kad didžiosios kompanijos pralaimi, nes nesugeba prisitaikyti prie sparčių pokyčių rinkoje.

52795
130817
52791