Kitoks būdas naudotis automobiliu: kainos džiugina net išrankiausius

Pasinaudoti šia galimybe paprasta: tereikia kompanijos interneto svetainėje išsirinkti norimą automobilio modelį ir, susisiekus su bendrove el. paštu, neilgai trukus sulaukti asmeninio pasiūlymo. O jie dabar – stebinančiai patrauklūs ir maksimaliai individualizuoti.
„Pokyčiai rinkoje – akivaizdūs, ir mes negalime nekreipti dėmesio į pasikeitusias aplinkybes, žmonių elgesį bei nuostatas. Pastebėję, kad automobilio šiuo metu dažniausiai ieškoma trumpesniam laikui, adaptavome ilgalaikės automobilio nuomos sąlygas. Sumažėjo ne tik minimalus nuomos laikotarpis, bet ir mėnesinė rida, bei, žinoma, kainos“, – komentuoja Simas Krasaitis, jau daugiau nei dešimt metų sėkmingai automobilių nuomos rinkoje veikiančios bendrovės „ADCRent“ vadovas.
Taikosi prie klientų poreikių
Dabar pasinaudoti ilgalaikės automobilių nuomos pasiūlymu galima naudojantis automobiliu vos 1 mėn. – anksčiau minimalus nuomos laikotarpis buvo triskart ilgesnis. Nuo 3000 iki 1500 km. sumažėjo ir mėnesinės ridos slenkstis. Tai atitinkamai mažina ir paslaugos kainas: pavyzdžiui, išsinuomoti 2019 m. „Toyota Yaris Hybrid“ šiuo metu kainuotų vos 200 Eur su PVM mėnesiui.
Be to, „ADCRent“ mielai atsižvelgs ir į individualius norus bei poreikius. Pavyzdžiui, jei važinėjate išties nedaug, galite tikėtis individualaus pasiūlymo su atitinkamai mažesne kaina. O jeigu, priešingai, per mėnesį automobilio kilometražas padidėja daugiau nei 3000 km., už kiekvieną papildomą kilometrą taikomas vos 0.10 Eur mokestis. Pabodus turimam modeliui, prireikus didesnio, mažesnio ar tiesiog kitokio automobilio, kompanija operatyviai ir nesudėtingai jį pakeis.
S. Krasaitis pastebi, kad šiuo ypatingu metu žmonėms ar įmonėms nuomojantis automobilį itin svarbu lankstumas, o jis visada buvo „ADCRent“ nuomos stiprioji pusė.
Visi ankstesni ilgalaikės nuomos privalumai išlieka nepakitę, o naujosios realybės kontekste jie tampa dar aktualesni: nuomojamu automobiliu naudojamasi tiek, kiek reikia, be jokių terminuotų įsipareigojimų, grąžinti automobilį galima kada panorėjus. Nei sutarties sudarymo, nei nutraukimo mokesčio nėra, automobiliu naudotis pradedama sumokėjus vieno mėnesio įmoką. Automobilio planine bei kita priežiūra, draudimo reikalais, serviso darbais rūpinasi „ADCRent.“
Jokio tiesioginio kontakto
Nauji „ADCRent“ pasiūlymai išsiskiria ne tik atnaujintomis sąlygomis, bet ir pakitusiu nuomos procesu – reaguodama į išaugusį saugumo poreikį, įmonė perorientavo klientų aptarnavimo procesus.
Dabar išsinuomotą automobilį klientai atsiima be jokio kontakto su įmonės personalu – per specialią bendrovės savitarnos sistemą, veikiančią paštomato principu. Maža to – kompanija paneigia gajų stereotipą, kad ilgalaikės automobilio nuomos sutarties pasirašymas užima daug laiko ir reikalauja didelio įsitraukimo. „ADCRent“ šis procesas – stulbinančiai greitas ir paprastas.
Rimtautas Rekus, bendrovės UAB „Gerviva“ direktorius, apie „ADCRent“ automobilio nuomos procesą atsiliepia iškalbingai: „Trys laiškai, vienas skambutis. Užklausą nusiuntėme 9 ryte, gavome keletą pasiūlymų su itin konkurencingą kaina, išsirinkome modelį ir antrą popiet buvome informuoti, kad automobilis jau paruoštas. Tą pačią dieną penktą popiet jis jau stovėjo prie biuro.“
Pasak p. Rekaus, toks operatyvumas išties maloniai stebina. Jis turi ir priešingos patirties su kitomis nuomos bendrovėmis, kai atsakymo į užklausas tenka laukti ilgai arba išvis nesulaukti, maža to, privalu įsipareigoti automobiliu naudotis keletą metų ir prieš pasirašant sutartį pateikti įmonės finansines ataskaitas.
„O „ADCRent“ ilgalaikės nuomos procesas savo paprastumu nedaug kuo skiriasi nuo trumpalaikės. Tik tiek, kad pasirašėme sutartį ir išsirinkome spalvą – beje, galėjome rinktis ne tik išorės, bet ir salono. Visa kita – labai sklandžiai, paprastai ir greitai. El. paštu gavome aiškią instrukciją, kaip atsiimti automobilį, nuvažiavome į daugiaaukštę aikštelę oro uoste, iš pašto dėžutės paėmėme raktelius ir sėdę į mašiną išvažiavome“, – pasakoja R. Rekus, pridurdamas, kad tiek „ADCRent“ ilgalaikės nuomos sąlygas, tiek aptarnavimo procesą vertina „šimtu balų.“
„Ne vieną automobilį klientui esame išdavę per 2 valandas nuo pirminio laiško ar skambučio. Esame susikūrę procedūras, kurios yra labai paprastos vartotojui, nes jo patogumas ir pasitenkinimas mums svarbiausias. Žinoma, ir saugumas: visas procesas nuo užklausos, pasirašymo ir automobilio pasiėmimo bei grąžinimo šiuo metu yra bekontaktis, o automobiliai kruopščiai ruošiami ir dezinfekuojami prieš kiekvieną nuomą“, – sako S. Krasaitis.