Karantininių e. parduotuvių rezultatai: buvo blogai
VšĮ „Verslios Lietuvos“ inicijuota Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo e. parduotuvių, prisijungusių prie pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra“, apklausa, kurią atliko tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“, parodė, kad toliau tik internetu nusprendė pardavinėti 19% apklaustųjų. Aktyviau plėsti internetinius pardavimus nei fizinius planuoja daugiau kaip ketvirtadalis respondentų. Plėsti ir internetinius, ir fizinius pardavimus planuoja 47%, o labiau susitelkti į fizinius – 7%.
Iniciatyvoje „Internete karantino nėra“ užsiregistravę VŽ kalbinti verslininkai sako, kad karantino laikotarpiu naujų e. parduotuvių rezultatai buvo blogi, labai menki arba visai prasti, bet šias platformas jie paliks veikti, tačiau dabar gręžiasi į fizinę prekybą. O kitąmet, kai prioritetai bus kiti, nei šiemet atsiradę dėl COVID-19 pandemijos padarinių, jie skirsią e. parduotuvėms ir daugiau investicijų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai