Šiuolaikinis verslo viešbutis: koja kojon su tendencijomis ir svečių poreikiais

Publikuota: 2018-07-16

Su baru sujungtame viešbučio vestibiulyje tvyro jaukus šurmulys. Prie daugelio staliukų, minkštuose krėsluose su aukštomis atkaltėmis įsitaisę svečiai: kas įnikęs į kompiuterio ekraną, kas į pašnekesį, kas į kavą. Kitapus vestibiulio – erdvė su didesniais stalais, prie jų susėdusios didesnės žmonių grupės įsitraukusios į dalykinius pokalbius ir diskusijas verslo reikalais. Visi drauge, vieni šalia kitų, bet kits kitam netrukdydami.

„Atnaujindami viešbučio registratūrą su baru to ir siekėme: kurti erdvę, kurioje svečiai galėtų leisti laiką tarp žmonių, bet tuo pačiu patogiai dirbti, dalyvauti verslo pokalbiuose. Tokį sprendimą priėmėme neatsitiktinai – pastebime, kad verslo klasės viešbučių svečiai vis dažniau savo darbinę veiklą perkelia nuo rašomųjų stalų į zonas, kurios iki šiol tradiciškai buvo skirtos poilsiui. Tai visiškai pasiteisina – atnaujintas vestibiulis ir baras pradėjo veikti vos prieš kelias savaites, tačiau jau dabar čia susirenka daugiau lankytojų ir svečių nei bet kada anksčiau“, - pasakoja viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ Kambarių ir priėmimo skyriaus vadovas Tadas Ėvaltas.

Atidžiau žvelgiant į jo aprodomą vestibiulį, dėmesys iš tiesų nukrypsta į grakščias medines pertvaras, lentynėlių, staliukų ir kitų baldų dizainą ir išdėstymą, kuriuo didelis viešbučio priimamasis subtiliai suskaidytas į smulkesnes zonas. Atsinaujinusiame viešbutyje, kuris ką tik lankytojams atvėrė 165 kambarius turintį priestatą, tokių į akis nekrentančių, tačiau dar didesnį svečių saugumą, jaukumą ir patogumą užtikrinančių sprendimų apstu.

Ypatingas dėmesys svečių saugumui

Iš pagrindinio viešbučio pastato naująjį priestatą pasiekiame šviesia požemine galerija. Kad ji driekiasi po žeme, išduoda tik stoglangiai ties liftais, keliančiais į viršutinius priestato aukštus. Pirmuosiuose trijuose netrukus įsikurs biurai ir parduotuvės, ketvirtame – aštuntame aukštuose apgyvendinami svečiai.

nuotrauka::1 right

Viešbutyje įdiegta raktų kontrolės sistema, leidžianti svečiui liftu pakilti tik į tą aukštą, kuriame yra jo kambarys. Tokia inovatyvi sistema įrengta siekiant užtikrinti kuo didesnį svečių saugumą.

„Viešbučių tinklas „Radisson Hotel Group“ siekia būti saugiausias pasaulyje, todėl keliame sau pačius aukščiausius saugumo reikalavimus. Juos įkūnija tiek viešbučio įranga ir infrastruktūrą, tiek ir darbuotojų pasirengimas užtikrinti saugą bet kokiose situacijose “, - pabrėžia T. Ėvaltas.

Pasak pašnekovo, Vilniuje įsikūrusį viešbutį visai neseniai aplankė nepriklausomos organizacijos „Safehotels“ ekspertų komisija. Ekspertai itin teigiamai įvertino viešbutį ir artimiausiu metu „Radisson Blu Hotel Lietuva“ turėtų būti suteiktas „Premium“ saugumo klasę žymintis sertifikatas.

„Tai reiškia, kad viešbutis atitinka itin aukštus saugos reikalavimus: pradedant priešgaisrine sauga, tęsiant stebėjimo ir patekimo į viešbutį kontrolės sistemomis, svečių privatumo ir saugumo užtikrinimu, baigiant veiklos procesais, pavyzdžiui, asmens duomenų tvarkymu“, - vardija Kambarių ir priėmimo skyriaus vadovas.

Naujas standartas

Įrengiant naująjį viešbučio korpusą ypatingas dėmesys skirtas ir svečių patogumui. Kambariai įrengti laikantis naujojo „Radisson Blu“ viešbučių kokybės ir interjero standarto. Jie gerokai erdvesni, lyginant su standartiniais viešbučių numeriais. Pastebimos ir kitos detalės – pavyzdžiui, kambariuose neberasite daugelyje viešbučių vis dar įprastų rašomųjų stalų.

„Tokius kambarių interjero sprendimus taip pat diktuoja tendencijos ir viešbučių svečių elgsenos pokyčiai. Stalai tampa nereikalingi: susitikimus, pokalbius, kitą darbinę veiklą svečiai vis dažniau perkelia į bendrąsias viešbučio erdves. O prireikus itin susikaupti, daugelis linkę patogiai įsitaisyti tiesiog lovoje“, - komentuoja „Radisson Blu Hotel Lietuva“ atstovas.

Lova – ko gero svarbiausia šio naujojo standarto verslo viešbučio kambario interjero dalis. Šių baldų konstrukcija ir unikalūs, specialiai pagaminti čiužiniai lovoje leidžia tiek ilsėtis, tiek dirbti. Tam padeda ir kitos viešbučio inovacijos: kambariuose įrengti plačiaekraniai televizoriai, aprūpinti „Chromecast“ prietaisais. Jų pagalba svečiai gali greitai ir lengvai susieti savo išmaniuosius prietaisus bei kompiuterius su televizoriumi bei dirbti ar naršyti dideliame ekrane.

Taigi atnaujintas ir išplėstas „Radisson Blu Hotel Lietuva“ tapo pirmuoju viso tarptautinio tinklo viešbučiu, svečiams siūlančių aukštesnės „Premium“ klasės kambarius. Apgyvendinimo paslaugų kokybė juose užtikrinama ne tik kambarių dydžiu, interjeru ir baldais, įranga ar pro langus atsiveriančiais vaizdais į Vilniaus senamiestį arba Konstitucijos prospekto dangoraižius. Maloni svečių patirtis čia kuriama ir papildomomis paslaugomis, tokiomis kaip vakarinis kambarių sutvarkymas, paruošiant juos poilsiui. Įvertinusi „Premium“ kambarių klasės patirtį ir svečių atsiliepimus, „Radisson“ grupė planuos tolesnę jos plėtrą kituose tinklo viešbučiuose.

Kitoks požiūris į svečius

Viešnagę padaryti kuo patogesnę siekiama ir kitomis iš pirmo žvilgsnio smulkiomis naujovėmis. Pavyzdžiui, naujieji viešbučio kambariai aprūpinti galingesniais nei įprasta plaukų džiovintuvais. Pasak viešbučio atstovo, ši detalė svarbi: daugelis svečių yra veiklūs, aktyvūs žmonės, savo sričių lyderiai, kuriems itin svarbi tiek nepriekaištinga išvaizda, tiek ir galimybė ją puoselėti nešvaistant laiko. Tai tampa itin akivaizdu naudojantis mažo galingumo plaukų džiovintuvu, pritvirtintu prie vonios kambario sienos, kokius įprasta matyti viešbučiuose. Tuo tarpu „Radisson“ grupė jų atsisako ir artimiausiu metu ketina atnaujinti džiovintuvus visuose savo viešbučiuose.

Šie įrenginiai ne tik efektyvesni, bet ir nešiojami. Pašnekovas šypteli: tokia detale viešbutis taip pat išreiškia savo požiūrį į svečius ir santykį su jais. „Įranga kambariuose – kavos aparatai, džiovintuvai, interjero detalės nebėra tvirtinamos, baiminantis, kad svečiai jas pasiimsią ir išsivešią. Tai liudija ypatingą mūsų ir svečių santykį, grįstą pagarba ir pasitikėjimu“, - sako T. Ėvaltas.

Anot jo, toks požiūris atspindimas ir kituose atnaujinto „Radisson Blu Hotel Lietuva“ viešbučio sprendimuose. Pavyzdžiui, čia nebeliko daug kur įprasto milžiniško registratūros stalo, tampančio barjeru tarp viešbučio darbuotojo ir atvykusio svečio. Dabar jie pasitinkami prie nedidelių staliukų, iš už kurių darbuotojams patogu išeiti bendraujant su svečiais, juos informuojant ar palydint parodyti dominančių dalykų viešbučio apylinkėse – tokių kaip galimi maršrutai bėgioti.

Didžiausias Lietuvoje

T. Ėvaltas pabrėžia, kad sveikos gyvensenos puoselėjimas yra dar vienas itin ryškėjantis verslo klasės viešbučių lankytojų poreikis. Į jį taip pat atsižvelgta atnaujinant viešbutį: jei oro sąlygos neįkvepia bėgioti ar mankštintis lauke, svečiai kviečiami apsilankyti sveikatingumo centre ir jo išplėstoje, erdvioje, moderniais treniruokliais aprūpintoje sporto salėje.

Atidarius naująjį priestatą viešbutyje „Radisson Blu Hotel Lietuva“ iš viso veikia 456 kambariai. Šiuo metu tai didžiausias viešbutis Lietuvoje.

Pasak viešbučio atstovo, plėtra neapsiriboja vien tik naujų kambarių įrengimu. Viešbučio svečių ir gausiai čia rengiamų konferencijų dalyvių automobiliams sutalpinti dvigubai išplėsta antžeminė stovėjimo aukštelė, o po naujuoju priestatu įrengtas dviejų aukštų požeminis garažas su elektromobiliams įkrauti skirtomis vietomis.

Plečiamas ir viešbučio restoranas: artimiausiu metu svečiai pusryčiauti galės dar erdvesnėje įstiklintoje terasoje su vaizdu į Nerį. Išplėstas restoranas galės vienu metu aptarnauti maždaug 100 daugiau lankytojų nei šiuo metu. Kaip ir iki šiol, svečiams bus siūloma galimybė paragauti tiek tarptautinės, tiek lietuviškos virtuvės gardumynų - šakočių, skilandžių, kibinų, bandelių su grybais, žagarėlių ir kitokių vietinių skanėstų.

Klausimą, ar intensyviai plečiamas viešbutis sulauks pakankamai svečių, T. Ėvaltas pasitinka su šypsena. „Viešbučio užimtumas nuosekliai auga. Šiuo metu – pats turistinio sezono įkarštis, o rugsėjį įsibėgėja konferencijų sezonas, įvairių verslo renginių kasmet taip pat daugėja. Apskritai, gerėjant galimybėms Lietuvą pasiekti lėktuvais, investuotojams vis aktyviau dairantis į mūsų šalį, progų pritraukti vis didesnius verslo svečių srautus yra daugiau nei bet kada iki šiol. Baigę šį viešbučio plėtros, esame visiškai pasirengę minėtomis galimybėmis pasinaudoti“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šiuolaikinis verslo viešbutis: koja kojon su tendencijomis ir svečių poreikiais Rėmėjo turinys

Su baru sujungtame viešbučio vestibiulyje tvyro jaukus šurmulys. Prie daugelio staliukų, minkštuose krėsluose...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau