Kokybiška darbo aplinka: nuo chaoso iki produktyvumo

„Klientui svarbu, kad įsiklausytume į jo poreikius ir suprastume kompanijos darbo principus. Klientas iš tiesų nori gauti tai, ko prašo, ir kad paslaugos bei produktai būtų aukščiausios kokybės, - įsiklausymo svarbą pabrėžia bendrovės „Narbutas Lietuva“ vadovė Sigita Černiūtė-Paulauskienė. - Klientas nori ilgalaikio partnerio, kuris gali suteikti visą paslaugų ir produktų spektrą. Tik gaminti ir parduoti baldus neužtenka“
Gerai apgalvotos permainos
Stichiškų ir spontaniškų persikraustymų laikai, panašu, liko praeityje. Dabar kompanijos, kurios sprendžia atnaujinti biurus ar keltis į naujas patalpas, daro tai atsakingai ir apgalvotai. Tačiau, kad ir kaip tiksliai šį procesą jos planuotų, iššūkiai įmonės darbuotojams yra dideli.
„Biuro atnaujinimo ar keitimo projektas yra kupinas įtampos. Todėl svarbu pasirinkti partnerius, kurie galėtų konsultuoti visais kilusiais klausimais ir turėtų reikiamus įrankius atsiradusioms problemoms spręsti. Kuo daugiau tiekėjų, tuo daugiau streso. Todėl dažnai klientai pirmenybę teikia tiems, kurie gali suteikti viską, - apie vyraujančias rinkos tendencijas pasakoja S. Černiūtė-Paulauskienė ir pamini esminius akcentus, kuriuos pamirštama apgalvoti projekto pradžioje. -
Be abejo, svarbu, jog visos patalpos būtų tinkamai išplanuotos ir pritaikytos dirbančių žmonių skaičiui. Biure reikia apgalvotos akustikos, patogiai išdėstytos laisvalaikio zonos ar biuro virtuvėlės. Klientas turi ne tik įsikurti naujame biure, bet ir mažiausiais kaštais persikraustyti iš senojo, apgalvojant, kaip tvariai panaudoti nenaujus baldus. Tam turime keletą sprendimų: vizualiai pateikiame, kaip naujas biuras atrodytų su dalimi senų baldų, arba pasirūpiname, kad nebenaudojami baldai būtų perduoti labdarai.“
Norint sėkmingai įgyvendinti biuro atnaujinimo ar perkėlimo projektą, būtina turėti aiškų ir nuoseklų veiksmų planą. „Visas procesas nuo pradžios iki pabaigos yra sudėliotas taip, kad jame liktų kuo mažiau pilkų zonų, - įmonės patirtį tokiuose projektuose pabrėžia „Narbutas Lietuva“ direktorė - Mūsų komanda yra patyrusi ir gerai susidirbusi. Savo darbo principus esame patikrinę ir jie iš tiesų veikia. Be to, esame pasiruošę prisitaikyti ir tobulėti, nes klientų ir jų poreikių būna labai skirtingų ir netradicinių.“

Individuali darbo vieta ar atviros bendros erdvės?
Kad ir kokie skirtingi būtų įmonių poreikiai, šiuolaikinis darbdavys suvokia kokybiškos darbo aplinkos svarbą. Ji gali tapti vienu iš svarių veiksnių, siekiant išlaikyti darbuotojus konkurencingoje darbo rinkoje. Investicijos į ergonomiškus baldus ir tinkamą akustiką ne tik gerina darbuotojų savijautą, bet ir didina jų produktyvumą.
„Kokybiška darbo vieta, pirmiausia, yra tinkama pagal darbuotojo veiklos pobūdį ir tiesiog patogi dirbti, - paaiškina „Narbutas Lietuva“ direktorė. – Dažnai darbdavys, siekdamas priimti teisingiausią sprendimą, konsultuojasi su darbuotojais dėl jų darbo aplinkos. Vieniems patinka dirbti kabinetuose, kitiems – atvirose erdvėse. Vis dėlto tinkama darbo vieta yra tokia, kurioje darbuotojas gali susikaupti ir ramiai atlikti savo darbą.“

Tinkamai parinkti patogūs baldai, funkcionalios pertvaros ir akustinės detalės padeda kokybišką darbo vietą turėti kiekviename biure. Tačiau įmonėms priklausančios erdvės būna skirtingos, todėl joms įrengti prireikia nestandartinių sprendimų. „Narbutas Lietuva“ pardavimų krepšelyje nestandartinės gamybos baldai šiuo metu siekia daugiau nei 40% visų pardavimų
„Nestandartiniai baldai ir sprendimai dažnai sudaro daugiau negu pusę kiekvieno mūsų projekto“, - paaiškina S. Černiūtė-Paulauskienė. Ji taip pat pastebi, kad šiuolaikiniams darbdaviams vis svarbiau biurus įrengti pagal tvarumo principus ar apstatyti juos tvariai pagamintais ilgaamžiais baldais. „Narbutas Lietuva“ vadovė pabrėžia, kad klientams itin rūpi sąžiningumas – aktualūs gaminių sertifikatai bei ilgalaikės garantijos.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2592?placement=
Didėja susikaupimo erdvių poreikis
Norint pereiti nuo chaotiškos biuro aplinkos prie produktyvios ir gerai organizuotos darbo vietos, būtina atidžiai įvertinti darbuotojų poreikius ir užtikrinti optimalias darbo sąlygas. Todėl tokie modernūs akustiniai sprendimai kaip tylos kambariai tampa labai aktualūs. Jie ne tik padeda mažinti triukšmo lygį biure, bet ir kuria erdves, kuriose darbuotojai gali dirbti netrukdomi, konfidencialiai pasikalbėti ar tiesiog atsipalaiduoti.
„Kelerius pastaruosius metus itin išryškėjo tylos kambarių poreikio augimo tendencija, - teigia S. Černiūtė-Paulauskienė. – Šį poreikį atliepiame siūlydami NARBUTAS gamykloje Ukmergėje gaminamus skirtingų dydžių SILENT ROOM akustinius tylos kambarius. Tai yra aukščiausios kokybės produktas, kurio konstrukcija užtikrina tinkamą garso izoliaciją bei turi apgalvotus vėdinimo ir apšvietimo sprendimus. Ši konstrukcija, surenkama ir išardoma per kelias valandas, idealiai tinka atviro tipo biurams aukštomis lubomis. Esant poreikiui ar keliantis į kitas patalpas, ji gali būti transportuojama.“
Ši ir kitos tendencijos pastebimos ne tik biurų aplinkoje, taip pat – kito tipo erdvėse. Šiandien sparčiai atsinaujina švietimo įstaigos, valstybinio bei medicinos sektoriaus įmonės, todėl bendrovės „Narbutas Lietuva“ direktorė siekia išsklaidyti ir apie įmonę susiformavusias nuostatas: „Mūsų veikla neapsiriboja vien biurų įrengimu – dirbame su įvairių tipų erdvėmis. Turime platų produktų ir paslaugų asortimentą, kuris yra prieinamas skirtingoms klientų grupėms, įskaitant viešąsias įstaigas, privačias įmones ar individualius klientus, kurie tiesiog ieško kelių kėdžių.“ S. Černiūtė-Paulauskienė akcentuoja platų įmonės siūlomą pasirinkimo spektrą. „Narbutas Lietuva“ sėkmingai įrengė ne vieną švietimo įstaigą, įskaitant darželius ir mokyklas, taip pat sklandžiai bendradarbiauja su Lietuvos aukštosiomis mokyklomis.