2022-12-20 20:54

Suvaldyti 3 tipų gandus: gimusius prie kavos aparato, per krizę ir apie pačią organizaciją

Andrejaus Popovo („Scanpix“) nuotr.
Andrejaus Popovo („Scanpix“) nuotr.
VŽ aprašo 3 apkalbų bei gandų tipus. Pirmieji – darbuotojų pasišnabždėjimai vienų apie kitus, ypač po įmonės švenčių ar bendrų renginių. Antrieji – apie organizaciją ir jos ateitį – gal įmonė išties bankrutuoja ir planuoja visus atleisti? Tretieji – tokie, kurie plinta organizaciją ištikus krizei, pavyzdžiui, darbo metu kam nors susižeidus. Visų bendras vardiklis – prasta komunikacija.

Šventinis sezonas nepašykšti ne tik dovanų, bet ir biuro gandų bei apkalbų. Įprastomis sąlygomis jos dygsta prastos komunikacijos dirvoje – kai darbuotojai stokoja informacijos ir patys ima sėti nepatikimas kalbas apie įmonę ar kitus kolegas. Kalėdiniu laikotarpiu apkalbos ir gandai gali pasipilti po bendrų švenčių, o jų šaknys susijusios su prasta komunikacija – jei kolektyvas visus metus atvirai bendrauja ir kartu linksminasi, per šventes nekyla šurmulio ar nuostabos pamačius, kaip vadovas šoka ar vadybininkė traukia karaoke.

Su VŽ kalbėjusios ekspertės pažymi, kad gandai organizacijoje gali būti dvejopi. 

52795
130817
52791