2021-02-05 21:02

Emocinis intelektas darbe: padeda kiekvienam, o turėtų rūpėti ir darbdaviui

Satya Nadella, „Microsoft“ CEO, ne kartą yra pabrėžęs, kad emociškai neintelektualus vadovas darbuotojams kuria aplinką, kuri neskatina inovuoti. Lucaso Jacksono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Satya Nadella, „Microsoft“ CEO, ne kartą yra pabrėžęs, kad emociškai neintelektualus vadovas darbuotojams kuria aplinką, kuri neskatina inovuoti. Lucaso Jacksono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Darbuotojo atkaklumą ir atsparumą iššūkiams, gebėjimą nuolat gerai dirbti, greitai atsigauti po nesėkmių, mokytis iš klaidų ir augti lemia jo emocinis intelektas. Nors jį ugdyti – įmanoma ir reikėtų, anot šią sritį tiriančių ekspertų, kol kas tai dažnai paliekama pačių darbuotojų valiai.
  • Emocinis intelektas ir emocinis lankstumas – svarbūs koziriai šiuolaikinėje darbo rinkoje.
  • Kas ir kaip juos turi ugdyti.
  • Kokia iš to nauda darbuotojui ir darbdaviui.

Nebe pirmus metus kalbant apie sparčią dirbtinio intelekto ir skaitmenizacijos skvarbą, kartu pabrėžiama, kad geriausiai šią konkurencinę kovą atlaikys tie specialistai, kurie pasižymi aukštu emociniu intelektu.

52795
130817
52791