2019-08-22 21:20

70% įmonėse diegiamų pokyčių žlunga: kaip to išvengti

Romualda Stragienė, kosmetikos gamybos UAB „BIOK laboratorija“ vadovė, sako, jeigu suplanavus komunikaciją atrodo, jog komunikacijos pakanka, tuomet viską reikėtų dar padauginti kelis kartus. @CA foto autorius:Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Romualda Stragienė, kosmetikos gamybos UAB „BIOK laboratorija“ vadovė, sako, jeigu suplanavus komunikaciją atrodo, jog komunikacijos pakanka, tuomet viską reikėtų dar padauginti kelis kartus. @CA foto autorius:Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors pokyčiai yra neatsiejama verslo dalis, tačiau dažnam darbuotojui jie kelia stresą ir pasipriešinimą. Vadovams permainas įmonėje pristatyti lengviau, kai jie iš anksto susidaro pokyčių dalyvių žemėlapį.

Tinkamai suplanuota komunikacija yra kertinis aspektas, lemiantis sėkmingą pokyčio įgyvendinimą. Romualda Stragienė, kosmetikos gamybos UAB „BIOK laboratorija“ vadovė, sako, kad jeigu suplanavus komunikaciją atrodo, jog komunikacijos pakanka, tuomet viską reikėtų dar padauginti kelis kartus.

„Kai planuoji pokytį, suprantama, kad pačiam viskas aišku. Klaidinga manyti, kad vieną kartą kitiems papasakojus apie pasikeitimus, niekam nekils klausimų. Įgyvendinant didelį pokytį įmonėje, visuomet tariuosi su konkrečios srities specialistais, kuriuos pasikeitimas palies labiausiai. Pavyzdžiui, personalo pokyčius iš pradžių aptariu su personalo skyriaus vadovu: su kuo kalbėtis pirmiausia, ką akcentuoti, kaip paaiškinti sprendimą ir pan.“, – sako R. Stragienė.

52795
130817
52791