70% įmonėse diegiamų pokyčių žlunga: kaip to išvengti

Tinkamai suplanuota komunikacija yra kertinis aspektas, lemiantis sėkmingą pokyčio įgyvendinimą. Romualda Stragienė, kosmetikos gamybos UAB „BIOK laboratorija“ vadovė, sako, kad jeigu suplanavus komunikaciją atrodo, jog komunikacijos pakanka, tuomet viską reikėtų dar padauginti kelis kartus.
„Kai planuoji pokytį, suprantama, kad pačiam viskas aišku. Klaidinga manyti, kad vieną kartą kitiems papasakojus apie pasikeitimus, niekam nekils klausimų. Įgyvendinant didelį pokytį įmonėje, visuomet tariuosi su konkrečios srities specialistais, kuriuos pasikeitimas palies labiausiai. Pavyzdžiui, personalo pokyčius iš pradžių aptariu su personalo skyriaus vadovu: su kuo kalbėtis pirmiausia, ką akcentuoti, kaip paaiškinti sprendimą ir pan.“, – sako R. Stragienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai