Sukūrė sprendimą, leidžiantį greičiau ruošti ir pasirašyti sutartis
                                                                                            
                                                                                    Klientų valdymo sistemos ir vilioja, ir baugina
Ir vis dėlto skambios šnekos apie verslo ir klientų valdymo sistemų įtaką įmonės efektyvumui kartais duoda priešingą efektą: „Mėgstama sakyti – įsidiekite šį ERP, ir jis taps jūsų verslo lūžio tašku. Bet reikia suprasti, kad kiekvieno atsakingo verslininko tikslas yra bediegiant pokyčius nesulaužyti to, kas veikia ir duoda rezultatą šiandien“, — teigia vienas iš „Hanna CRM“ kūrėjų Robertas Stankevičius.
Galima nuspėti, kad būtent dėl šios priežasties iki šiol automatizuotas projektų ir klientų valdymo sistemas naudoja tik mažiau nei 10 proc. visų Lietuvos įmonių. O iš lūpų į lūpas neretai sklinda liūdnosios ankstesnės patirtys, kuomet sistemos diegimas ir prisitaikymas prie jos vienai ar kitai bendrovei tampa ne išeitimi iš kasdienių problemų, o išbandymu ir brangiai kainuojančiu streso šaltiniu.
Kaip pasirašote sutartis?
R. Stankevičiaus nuomone, įsileisti pažangias technologijas į įmonės kasdienybę gerokai paprasčiau, kai tiek darbdaviams, tiek darbuotojams pristatoma ne tik tolimoji vizija, ką teoriškai galima pasiekti su viena ar kita sistema, bet konkretūs ir apčiuopiami privalumai, kuriais be didesnių apmokymų ir pertvarkų galima tuojau pat pritaikyti kasdienybėje, palengvinant darbų rutiną.
„Pavyzdžiui, su komanda pastebėjome, kaip gaištamas laikas rengiant ir pasirašant sutartis. Įmonių praktikoje sutartys dažnai ruošiamos kopijuojant kurią nors ankstesnę sutartį, pildant naujus rekvizitus bei prekės laukelius. Tada sutartis užsaugoma PDF formatu, keliama į griozdiškai veikiančią išorinę interneto svetainę elektroniniam pasirašymu, byla parsiunčiama atgal į kompiuterį ir tik tada siunčiama klientui“, — teigia pašnekovas: „Kyla klausimas – ar toks ilgas kelias tikrai vadintinas pažangesniu ir patogesniu už pasirašymą senuoju fiziniu būdu?“
Spręsdami šią problemą, Hanna CRM pirmieji Lietuvoje sukūrė sprendimą, kuriuo visas sutarties rengimo, pasirašymo bei apsikeitimo su klientais ir darbuotojais procesas automatizuotas ir sutrauktas į vidinę sistemą. Joje be jokių išorinių programų ir svetainių galima formuluoti bei el. parašu pasirašyti visus dokumentus, vienu mygtuku išsiunčiant ir pakvietimus su dokumentu susipažinti ir pasirašyti klientams.
Abejojantiems pataria nuomotis
Pandemijos akivaizdoje sparčiai kintanti verslo aplinka sustiprino ir dar vieną tendenciją: vis daugiau įmonių, užuot investavusios į brangiai kainuojančių individualių ERP ir CRM sistemų kūrimą, renkasi standartizuotų sistemų nuomos galimybę. Tai leidžia pigiau prisijaukinti pagrindinius procesų automatizavimo privalumus, nerizikuojant nuostoliais tuo atveju, jei tam tikros inovacijos ir funkcionalumai nepasiteisintų bei sukeltų darbuotojų atmetimo reakciją.
„CRM sistemų nuoma nėra naujiena. Tik renkantis, prie kurios iš jų prišvartuoti savo verslą, reikėtų iš anksto įvertinti, kokias galimybes diegėjai numato nuomojamos sistemos adaptavimui ir pritaikymui kintantiems verslo poreikiams“, — teigia Hanna CRM vadovas. Jo teigimu, šie metai yra geras laikas įsisąmoninti, jog inovacijų diegimas yra ne baigtinis darbas. Todėl labai svarbu užsitikrinti, kad naudojamos IT aplikacijos būtų ir ateityje nesunkiai tobulinamos bei atnaujinamos be didelių išlaidų.