Kalėdinis vakarėlis kitaip: „Interneto vizijos“ šeimyniškas pobūvis

Pagrindinis „Interneto vizijos“ renginio šūkis – „Svarbiausia priklausyti šeimai. „Interneto vizijos“ šeimai“. Su šia idėja visus kolegas kalėdinio vakarėlio metų kvietėme pasisvečiuoti gangsterių šeimoje, kiekvienam įsikūnijant į savitus mafijos pasaulio atstovus.
Kalėdiniai vakarėliai tradiciškai rengiami su tema, kuomet kolegoms reikia į kažką įsikūnyti, persirengti, viso renginio veiklos yra siejamos su pagrindine tema, tad ir šiais metais, gangsterių šventė neapsiėjo be azartinių lošimų, didelių pinigų sumų, brangių pirkinių, prabangos. Tradiciškai įmonės kalėdinis renginys organizuojamas prieš visas kalėdines šventes, kad kolegos dar turėtų laiko šventiškai pabūti kartu ir vienas kitą pasveikinti, tad jis įvyko gruodžio 16 d..
Socialines akcijas mes atskiriame nuo renginių, tad kalėdinis renginys yra skirtas darbuotojams, jų šventei, o prieš šventes visuomet turime dar daug šventinių veiklų ir iniciatyvų, tad viena iš jų yra socialiniai projektai.
Su kolegomis tariamės ir renkamės, kam šiais metais galėtume paaukoti pinigėlių ar nupirkti būtiniausių daiktų. Šiais metais kiek anksčiau nei pačiu šventiniu laikotarpiu, kolegos rinko pinigus, įmonė juos padvigubo ir viską padovanojome gyvūnėlių prieglaudai.
Jau kelinti metai iš eilės, prieš šventes visuomet išsirenkame socialinį projektą, kuriame dalyvaujame, tai gali būti gyvūnai, vaikai ar seneliai, kuriems reikia pagalbos. Tai svarbu kolegoms, nes kiekvienas jaučiasi geriau, kai mato dėkingus žmones, kai žino, kad mes kažkuo galėjome prisidėti prie kito žmogaus ar gyvūno geresnės savijautos, tas jausmas turbūt ir yra pagrindinis motyvas, kodėl ten dalyvaujame, nes kai galime, juk verta dalintis.
Renginys visų pirma yra visai kita tematika, praeitais metais kolegos įsikūnijo į įvairių tautų atstovus, renginio metu keliavome per įvairias pasaulio šalis, pažindinomės su jų tradicijomis, kolegos itin daug aktyviai dalyvavo, ruošė savus pasirodymus, tad renginys buvo labai aktyvus ir linksmas. Šiais metais renginio tema paslaptingesnė, kiek rimtesnė, su ne tiek daug aktyvių pasirodymų, tačiau su žaidimais ir atrakcijomis, kurie daugeliui kolegų buvo nauji ir nepažinti.
Ilgą laiką renginius organizavome patys, tačiau jie būdavo paprastesni, jau keli metai kaip bendradarbiajame su išorės partneriais, nes su laiku pasidarė sunku patiems savais resursais rasti geriausias renginio idėjas, vedėjus, atrakcijas, galų gale sustyguoti patį renginį iki mažiausių detalių. Tačiau su organizatoriais labai glaudžiai bendradarbiaujame patys, ruošiame namų darbus, siūlome savas idėjas, kad pasiektume tai, kas labiausiai patiks mūsų darbuotojams.
Renginį finansuoja įmonė, atskiro indėlio iš darbuotojų nėra. Pats biudžetas svyruoja, priklausomai nuo žmonių kiekio, temos ir kt.