„Lietuvos draudimo“ strategija: 3 pagrindinės kryptys

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, AB „Lietuvos draudimas“ (LD) Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorės, bendrovėje dažniausiai formuluojami 3 strateginiai tikslai, t. y. 3 pagrindinės strateginės kryptys, kuriomis aiškiai sau pasakoma, ko įmonė nori pasiekti per artimiausius 5 metus. Šiuo metu LD kuriama strategija, pagal kurią bendrovė gyvens iki 2020 metų.
„Galutinę LD strategiją suformuoja aukščiausio lygio vadovai. Tačiau iki tol jau būna atliktas parengiamasis darbas, į kurį įtraukiami bendrovės talentai. Talentų programa pas mus veikia jau beveik dešimtmetį. Joje dalyvauja veržlūs, drąsūs darbuotojai, tačiau išskirtinai – ne vadovai. Ši programa skirta tik specialistams“, – pabrėžia p. Kazlauskienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai