2016-03-30 09:00

„Lietuvos draudimo“ strategija: 3 pagrindinės kryptys

Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė: „Į strategijos formavimą įtraukti specialistai noriai dalijasi pasiūlymais. Mūsų patirtis rodo, kad jie gražiai vienas kitą papildo ir pasiūlo puikių idėjų.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė: „Į strategijos formavimą įtraukti specialistai noriai dalijasi pasiūlymais. Mūsų patirtis rodo, kad jie gražiai vienas kitą papildo ir pasiūlo puikių idėjų.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paprastai strategiją formuoti patikima aukščiausio lygio vadovams: šie renkasi į strategines sesijas ir sudėlioja verslo planus keleriems metams į priekį. Tačiau kai kurios įmonės į šį procesą įtraukia daugiau darbuotojų.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, AB „Lietuvos draudimas“ (LD) Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorės, bendrovėje dažniausiai formuluojami 3 strateginiai tikslai, t. y. 3 pagrindinės strateginės kryptys, kuriomis aiškiai sau pasakoma, ko įmonė nori pasiekti per artimiausius 5 metus. Šiuo metu LD kuriama strategija, pagal kurią bendrovė gyvens iki 2020 metų.

„Galutinę LD strategiją suformuoja aukščiausio lygio vadovai. Tačiau iki tol jau būna atliktas parengiamasis darbas, į kurį įtraukiami bendrovės talentai. Talentų programa pas mus veikia jau beveik dešimtmetį. Joje dalyvauja veržlūs, drąsūs darbuotojai, tačiau išskirtinai – ne vadovai. Ši programa skirta tik specialistams“, – pabrėžia p. Kazlauskienė.

52795
130817
52791