Kai prekės ženklo mažumas tampa pliusu

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, kava tarp maisto ir gėrimų pagal pardavimus yra 8 vietoje.
„Tad nenuostabu, kad šiame segmente tenka aktyviai konkuruoti su didžiaisiais tarptautiniais koncernais ir jų milijoninėmis investicijomis į rinkodarą, ir kai neturi tokių didelių reklamos biudžetų, reikia būti lankstesniam, greičiau reaguoti, – pabrėžia Jurgita Milaknytė-Ragelė, „Daisenos“ rinkodaros vadovė. – Veiklos planą rengiame vos pusmečiui, nes padėtis keičiasi labai greitai, o savo veiksmus tenka derinti ir su aktyvių konkurentų žingsniais. Anot jos, dabar vartotojams smulkūs gamintojai tampa patrauklesni.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai