2016-09-07 11:23

Kai prekės ženklo mažumas tampa pliusu

Jurgita Milaknytė-Ragelė, UAB „Daisena“ marketingo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jurgita Milaknytė-Ragelė, UAB „Daisena“ marketingo vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kaune įsikūrusi platinimo bendrovė „Daisena“ atnaujino savo valdomus kavos prekės ženklus, pakuotes ir su nauja komunikacijos strategija startuoja Baltijos šalyse.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, kava tarp maisto ir gėrimų pagal pardavimus yra 8 vietoje.

„Tad nenuostabu, kad šiame segmente tenka aktyviai konkuruoti su didžiaisiais tarptautiniais koncernais ir jų milijoninėmis investicijomis į rinkodarą, ir kai neturi tokių didelių reklamos biudžetų, reikia būti lankstesniam, greičiau reaguoti, – pabrėžia Jurgita Milaknytė-Ragelė, „Daisenos“ rinkodaros vadovė. – Veiklos planą rengiame vos pusmečiui, nes padėtis keičiasi labai greitai, o savo veiksmus tenka derinti ir su aktyvių konkurentų žingsniais. Anot jos, dabar vartotojams smulkūs gamintojai tampa patrauklesni.

52795
130817
52791