2016-06-30 08:40

„Deloitte“ keičia prekės ženklą

VŽ nuotr.
VŽ nuotr.
Tarptautinė audito ir verslo konsultacijų įmonė „Deloitte“ birželį pakeitė savo prekės ženklą.

„Deloitte“ logotipe pakeistos spalvos – anksčiau vyravusią mėlyną keičia juoda ir žalia (žr. žemiau).

Paskutinį kartą logotipas keistas prieš trylika metų.

Vienas iš prekės ženklo atnaujinimo tikslų – užtikrinti, kad visose 150-yje šalių „Deloitte“ įmonės naudotų vieningą vizualinio identiteto sistemą, rašoma bendrovės praenšime spaudai.

„Pasaulyje sparčiai vykstant skaitmenizacijos ir inovacijų plėtros procesams, kuriant naująjį „Deloitte“ prekės ženklo dizainą buvo koncentruojamasi į inovatyvių skaitmeninių įrenginių vartotojų auditoriją, kuriai išmaniosios technologijos yra neatskiriama kasdienybės dalis“, – cituojamas Saulius Bakas, „Deloitte biuro Lietuvoje vadovaujantysis partneris Saulius Bakas.

Kartu su logotipu atnaujinti ir kiti „Deloitte“ vizualinio identiteto elementai – spalvos, šriftai, korporacinio stiliaus nuotraukos, infografikai.

52795
130817
52791