„Deloitte“ keičia prekės ženklą

„Deloitte“ logotipe pakeistos spalvos – anksčiau vyravusią mėlyną keičia juoda ir žalia (žr. žemiau).
Paskutinį kartą logotipas keistas prieš trylika metų.
Vienas iš prekės ženklo atnaujinimo tikslų – užtikrinti, kad visose 150-yje šalių „Deloitte“ įmonės naudotų vieningą vizualinio identiteto sistemą, rašoma bendrovės praenšime spaudai.
„Pasaulyje sparčiai vykstant skaitmenizacijos ir inovacijų plėtros procesams, kuriant naująjį „Deloitte“ prekės ženklo dizainą buvo koncentruojamasi į inovatyvių skaitmeninių įrenginių vartotojų auditoriją, kuriai išmaniosios technologijos yra neatskiriama kasdienybės dalis“, – cituojamas Saulius Bakas, „Deloitte biuro Lietuvoje vadovaujantysis partneris Saulius Bakas.
Kartu su logotipu atnaujinti ir kiti „Deloitte“ vizualinio identiteto elementai – spalvos, šriftai, korporacinio stiliaus nuotraukos, infografikai.