„Metų prekės ženklas 2016“ – ryt naujas etapas

Šianakt, 24 val. balsavimas bus stabdomas, o naujasis etapas startuos kovo 3 d. 10 val. Sekančiame etape liks 15 daugiausia internautų balsų surinkusių prekių ženklų, kurie vėl pradės kovą nuo pradžių (nulio taškų).
Antrajame etape balsuoti bus galima iki kovo 9 d., šiame etape savo balsą bus galima atiduoti už 5 prekių ženklus, o daugiausia balsų surinkęs penketukas rungsis toliau.
VŽ primena, jog verslo naujienų portalo vz.lt skaitytojai čia renka savo simpatijų prekės ženklą, kuris, jų nuomone, vertas geriausiojo titulo. Balsuoti galite čia.
Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2016“, ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.
Be šių dviejų nominacijų taip pat bus išrinktas sėkmingiausias tarptautinis prekės ženklas Lietuvoje, įvertinti originaliausi dizaino sprendimai, įdomiausi mažų bendrovių rinkodaros žingsniai ir kt.
Į šiemetinį „Verslo žinių“ kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ rengiamą „Metų prekės ženklo“ konkurso finalą pateko 34 prekių ženklai. Visi prekių ženklai yra atrenkamai iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos bei namų ūkio priežiūros priemonių.
Svarbiausias pirminis atrankos rodiklis – 2015 m., palyginti su ankstesniais, augę pardavimai Lietuvoje. Plačiau apie konkursą skaitykite čia.
Visi internautų balsai bus audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t. t. Nesąžiningi balsai bus minusuojami.
Konkurso nugalėtojai, kaip ir kartu renkama efektyviausia Metų rinkodaros kampanija, paaiškės metinėje rinkodaros ir reklamos profesionalų konferencijoje „Password 2016“ kovo 17 d.
Šiandien bus paskelbti paskelbti „Password“ finalininkai, kurie savo kampanijas bus kviečiami pristatyti konferencijos metu.