2016-01-27 07:14

Lietuviškiems prekių ženklams – 5 mln. injekcija

Algirdas Čiburys, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas: „Neapsiribosime esamais prekių ženklais, dirbame kategorijoje, kur aktyviai dirbanti įmonė turi kas keletą metų įvesti ir naujų prekių ženklų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Algirdas Čiburys, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas: „Neapsiribosime esamais prekių ženklais, dirbame kategorijoje, kur aktyviai dirbanti įmonė turi kas keletą metų įvesti ir naujų prekių ženklų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Alkoholinių gėrimų platintoja ir gamintoja „MV Group“, naujoji „Alitos“ bei „Anykščių vyno“ valdytoja, į pastarųjų bendrovių pagrindinius prekių ženklus artimiausiais metais planuoja investuoti per 5 mln. Eur.

Leidimą įsigyti „Alitos“ įmonių grupę UAB „Mineraliniai vandenys“, valdomi „MV Group“, gavo 2014 m. gruodį.

„Nenorėjome greitų ir neapgalvotų pokyčių, tad praėjusiais metais norėjome išlaikyti ir sustiprinti užimamas pozicijas, pasidaryti namų darbus ir pamatus tolesnei plėtrai. Į šiuos metus žengiame su ambicingais plėtros planais tiek Lietuvoje, tiek artimosiose rinkose. „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gaminiams nuo gamybos, technologijų procesų iki prekių ženklų plėtros ir komunikacijos planuojama skirti daugiau kaip 5 mln. Eur“, – kalba Algirdas Čiburys, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791