Lietuviškiems prekių ženklams – 5 mln. injekcija

Leidimą įsigyti „Alitos“ įmonių grupę UAB „Mineraliniai vandenys“, valdomi „MV Group“, gavo 2014 m. gruodį.
„Nenorėjome greitų ir neapgalvotų pokyčių, tad praėjusiais metais norėjome išlaikyti ir sustiprinti užimamas pozicijas, pasidaryti namų darbus ir pamatus tolesnei plėtrai. Į šiuos metus žengiame su ambicingais plėtros planais tiek Lietuvoje, tiek artimosiose rinkose. „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gaminiams nuo gamybos, technologijų procesų iki prekių ženklų plėtros ir komunikacijos planuojama skirti daugiau kaip 5 mln. Eur“, – kalba Algirdas Čiburys, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai