Socialinės reklamos – 10 kartų daugiau

Publikuota: 2015-10-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, paaugo 5,6%. Daugiau matėme televizijos, lauko vaizdo ir kino reklamos, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Reklamos televizijoje transliuota 7,4% daugiau. Spaudos reklamos apimtys toliau krito: laikraščiuose 8,3%, žurnaluose 4,3% mažiau. Kritimą TNS LT skaičiuoja ir internete bei fiksuoja, jog išlaidos (be nuolaidų, gross) čia sumenko 8,4%. Vertindama interneto reklamos apimtis, tyrimų bendrovė neįtraukia reklamos „Google“ paieškoje, socialiniuose tinkluose, o skaičiuoja reklamjuostes pagrindiniuose šalies portaluose.

Reklamos radijuje buvo transliuota 3,5% daugiau. Lauko reklamos vidutinis dienos plotas per 9 šių metų mėnesius, palyginus su pernai tuo pat metu, padaugėjo 5,4%, o lauko vaizdo reklamos – net 40,5%.

Kino reklamos tyrėji fiksuoja 45% daugiau. Žvelgiant į kategorijas, aktyviau šiemet reklamavosi smulkieji vartojimo kreditai, prekybos centrai, interneto ir mobilaus ryšio tiekėjai.

Socialinės reklamos laikas

Giedrė Juronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė, skaičiuoja, jog per tris šių metų ketvirčius, lyginant su 2014-ųjų metų to pačiu laikotarpiu, žiniasklaidoje daugiausiai, beveik 10 kartų, augo socialinės reklamos apimtys. Ši tendencija tęsiasi nuo pat metų pradžios.

„Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, bendra „Lietuvos draudimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės oraganizuojama akcija „Apsaugok mane“, – vardina p. Juronienė.

Labiausiai palyginamuoju laikotarpiu mažinę reklamos apimtis prekių ženklai: „Labas“ (53%), „Utenos“ (40%), „Mogo.lt“ (37%). Labiausia auginę – „Šiaulių bankas“ (per 3.000%), „SmsPinigai.lt“ (1.230%), SEB (971%).

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, vienintelė „Bitė“ mažino apsukas, tačiau sugrįžo į dešimtuką. „Per aštuonis mėnesius jie buvo dešimti, per devynis – devinti. Tad po ilgesnės šiemet „Bitė“ grįžo į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką“, – kalba p. Juronienė.

infogr.am::infogram_0_top10-40487198354

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau