Socialinės reklamos – 10 kartų daugiau

Publikuota: 2015-10-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, paaugo 5,6%. Daugiau matėme televizijos, lauko vaizdo ir kino reklamos, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Reklamos televizijoje transliuota 7,4% daugiau. Spaudos reklamos apimtys toliau krito: laikraščiuose 8,3%, žurnaluose 4,3% mažiau. Kritimą TNS LT skaičiuoja ir internete bei fiksuoja, jog išlaidos (be nuolaidų, gross) čia sumenko 8,4%. Vertindama interneto reklamos apimtis, tyrimų bendrovė neįtraukia reklamos „Google“ paieškoje, socialiniuose tinkluose, o skaičiuoja reklamjuostes pagrindiniuose šalies portaluose.

Reklamos radijuje buvo transliuota 3,5% daugiau. Lauko reklamos vidutinis dienos plotas per 9 šių metų mėnesius, palyginus su pernai tuo pat metu, padaugėjo 5,4%, o lauko vaizdo reklamos – net 40,5%.

Kino reklamos tyrėji fiksuoja 45% daugiau. Žvelgiant į kategorijas, aktyviau šiemet reklamavosi smulkieji vartojimo kreditai, prekybos centrai, interneto ir mobilaus ryšio tiekėjai.

Socialinės reklamos laikas

Giedrė Juronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė, skaičiuoja, jog per tris šių metų ketvirčius, lyginant su 2014-ųjų metų to pačiu laikotarpiu, žiniasklaidoje daugiausiai, beveik 10 kartų, augo socialinės reklamos apimtys. Ši tendencija tęsiasi nuo pat metų pradžios.

„Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, bendra „Lietuvos draudimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės oraganizuojama akcija „Apsaugok mane“, – vardina p. Juronienė.

Labiausiai palyginamuoju laikotarpiu mažinę reklamos apimtis prekių ženklai: „Labas“ (53%), „Utenos“ (40%), „Mogo.lt“ (37%). Labiausia auginę – „Šiaulių bankas“ (per 3.000%), „SmsPinigai.lt“ (1.230%), SEB (971%).

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, vienintelė „Bitė“ mažino apsukas, tačiau sugrįžo į dešimtuką. „Per aštuonis mėnesius jie buvo dešimti, per devynis – devinti. Tad po ilgesnės šiemet „Bitė“ grįžo į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką“, – kalba p. Juronienė.

infogr.am::infogram_0_top10-40487198354

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
15:04
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 5

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
14:48
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 2

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
06:00
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau