Socialinės reklamos – 10 kartų daugiau

Publikuota: 2015-10-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, paaugo 5,6%. Daugiau matėme televizijos, lauko vaizdo ir kino reklamos, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Reklamos televizijoje transliuota 7,4% daugiau. Spaudos reklamos apimtys toliau krito: laikraščiuose 8,3%, žurnaluose 4,3% mažiau. Kritimą TNS LT skaičiuoja ir internete bei fiksuoja, jog išlaidos (be nuolaidų, gross) čia sumenko 8,4%. Vertindama interneto reklamos apimtis, tyrimų bendrovė neįtraukia reklamos „Google“ paieškoje, socialiniuose tinkluose, o skaičiuoja reklamjuostes pagrindiniuose šalies portaluose.

Reklamos radijuje buvo transliuota 3,5% daugiau. Lauko reklamos vidutinis dienos plotas per 9 šių metų mėnesius, palyginus su pernai tuo pat metu, padaugėjo 5,4%, o lauko vaizdo reklamos – net 40,5%.

Kino reklamos tyrėji fiksuoja 45% daugiau. Žvelgiant į kategorijas, aktyviau šiemet reklamavosi smulkieji vartojimo kreditai, prekybos centrai, interneto ir mobilaus ryšio tiekėjai.

Socialinės reklamos laikas

Giedrė Juronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė, skaičiuoja, jog per tris šių metų ketvirčius, lyginant su 2014-ųjų metų to pačiu laikotarpiu, žiniasklaidoje daugiausiai, beveik 10 kartų, augo socialinės reklamos apimtys. Ši tendencija tęsiasi nuo pat metų pradžios.

„Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, bendra „Lietuvos draudimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės oraganizuojama akcija „Apsaugok mane“, – vardina p. Juronienė.

Labiausiai palyginamuoju laikotarpiu mažinę reklamos apimtis prekių ženklai: „Labas“ (53%), „Utenos“ (40%), „Mogo.lt“ (37%). Labiausia auginę – „Šiaulių bankas“ (per 3.000%), „SmsPinigai.lt“ (1.230%), SEB (971%).

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, vienintelė „Bitė“ mažino apsukas, tačiau sugrįžo į dešimtuką. „Per aštuonis mėnesius jie buvo dešimti, per devynis – devinti. Tad po ilgesnės šiemet „Bitė“ grįžo į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką“, – kalba p. Juronienė.

infogr.am::infogram_0_top10-40487198354

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau