Socialinės reklamos – 10 kartų daugiau

Publikuota: 2015-10-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, paaugo 5,6%. Daugiau matėme televizijos, lauko vaizdo ir kino reklamos, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Reklamos televizijoje transliuota 7,4% daugiau. Spaudos reklamos apimtys toliau krito: laikraščiuose 8,3%, žurnaluose 4,3% mažiau. Kritimą TNS LT skaičiuoja ir internete bei fiksuoja, jog išlaidos (be nuolaidų, gross) čia sumenko 8,4%. Vertindama interneto reklamos apimtis, tyrimų bendrovė neįtraukia reklamos „Google“ paieškoje, socialiniuose tinkluose, o skaičiuoja reklamjuostes pagrindiniuose šalies portaluose.

Reklamos radijuje buvo transliuota 3,5% daugiau. Lauko reklamos vidutinis dienos plotas per 9 šių metų mėnesius, palyginus su pernai tuo pat metu, padaugėjo 5,4%, o lauko vaizdo reklamos – net 40,5%.

Kino reklamos tyrėji fiksuoja 45% daugiau. Žvelgiant į kategorijas, aktyviau šiemet reklamavosi smulkieji vartojimo kreditai, prekybos centrai, interneto ir mobilaus ryšio tiekėjai.

Socialinės reklamos laikas

Giedrė Juronienė, TNS LT reklamos monitoringo vadovė, skaičiuoja, jog per tris šių metų ketvirčius, lyginant su 2014-ųjų metų to pačiu laikotarpiu, žiniasklaidoje daugiausiai, beveik 10 kartų, augo socialinės reklamos apimtys. Ši tendencija tęsiasi nuo pat metų pradžios.

„Aktyviausiai buvo reklamuota saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“, bendra „Lietuvos draudimo“ ir Vilniaus miesto savivaldybės oraganizuojama akcija „Apsaugok mane“, – vardina p. Juronienė.

Labiausiai palyginamuoju laikotarpiu mažinę reklamos apimtis prekių ženklai: „Labas“ (53%), „Utenos“ (40%), „Mogo.lt“ (37%). Labiausia auginę – „Šiaulių bankas“ (per 3.000%), „SmsPinigai.lt“ (1.230%), SEB (971%).

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, vienintelė „Bitė“ mažino apsukas, tačiau sugrįžo į dešimtuką. „Per aštuonis mėnesius jie buvo dešimti, per devynis – devinti. Tad po ilgesnės šiemet „Bitė“ grįžo į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką“, – kalba p. Juronienė.

infogr.am::infogram_0_top10-40487198354

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau