2017-09-13 15:57

Lietuvos bendrovės rado įrankį, generuojantį idėjas 

Rekomenduojama iš anksto paruošti hakatono temą ir per daug jos neišplėsti.
Julianos Tomaševskajos nuotr.
Rekomenduojama iš anksto paruošti hakatono temą ir per daug jos neišplėsti. Julianos Tomaševskajos nuotr.
Jeigu darbuotojams stinga naujų idėjų ar kūrybiškumo, o tradiciniai komandos stiprinimo metodai nebeveikia, verta pabandyti sudalyvauti ar patiems surengti hakatoną (angl. hackathon), rodo Lietuvos bendrovių patirtis. Vadovai vardija daugialypę tokių renginių naudą, kuria gali mėgautis ne tik IT sektoriaus bendrovės.

Hakatonas – tai kelias valandas ar dienas trunkantis verslo idėjų, įprastai susijusių su IT, generavimo ir prototipų kūrimo maratonas. Jame dalyvauja ne tik programuotojai, bet ir kiti specialistai – projektų vadovai, dizaineriai, analitikai. Lietuvoje įprasta, kad įvairūs hakatonai rengiami technologijų festivalių metu, tačiau taip pat dažnėja atvejų, kai bendrovės, nebūtinai iš IT srities, pačios inicijuoja tiek atvirus, tiek vidinius hakatonus.

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ hakatono ar verslo idėjų konkurso principą nuolat taiko įmonės viduje tarp darbuotojų. O birželį surengė atvirą daiktų interneto hakatoną, per kurį kvietė kurti idėjas pasitelkiant „Telia Company“ sukurtą įrenginį „IoT 101“.

52795
130817
52791