Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra miesto proveržio sieks su nauju vadovu

Jis šiose pareigose pakeitė Raimondą Laužikienę, kuri nuo šiol eis agentūros padalinio – menų ir kūrybinių verslų inkubatoriaus „Kultūros fabrikas“ – vadovės pareigas.
Klaipėdos ekonominės plėtros agentūrą (KEPA) nutarta reorganizuoti kartu su partneriais rengiant miesto ekonominės plėtros strategiją.
VŽ rašė, jog strateginį dokumentą, kuris numatytų esmines Klaipėdos proveržio kryptis bei pateiktų receptų, kaip miestui įkvėpti naujos gyvybės ir stabdyti emigraciją, už beveik 148.000 Eur rengia tarptautinė konsultacinė kompanija „Ernst & Young Baltic“ (EY). 52% strategijos rengimo kaštų dengia Klaipėdos miesto savivaldybė, 24% uosto direkcija, po 6% – Klaipėdos universitetas, Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) valdymo bendrovė, Klaipėdos pramonininkų asociacija bei Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai.
Rengiant šią strategiją identifikuotas poreikis iš esmės pertvarkyti KEPĄ, kuri turėtų tapti multifunkcine paslaugų verslui ir investuotojams teikėja. Vykdant agentūros reorganizaciją skelbtas ir naujo vadovo konkursas. Į jo vietą pretendavo 33 kandidatai.
Konkursą laimėjęs p. Simanauskas Jungtinės Karalystės Šefildo universitete yra įgijęs tarptautinių santykių ir politikos mokslų bakalaurą. Paskutinius dvejus metus jis dirbo IT paslaugų UAB „CSC Baltic“ projektų vadovu. Prieš tai vadovavo pilietinei iniciatyvai „Baltosios pirštinės“, dalyvavo „Investuok Lietuvoje“ įgyvendinamo projekto „Kurk Lietuvai“ veikloje.
Naujasis KEPA vadovas tikisi, jog padės realizuoti ambicingus uostamiesčio planus – pritraukti investicijų, sugrąžinti gyventojus, gerinti miesto įvaizdį ir skatinti verslumą.
„Kurį laiką KEPA daugiau buvo panirusi į kūrybinių industrijų sektorių ir pamiršusi savo tiesiogines funkcijas. Nuo šiol ir vėl daugiau dėmesio skirsime verslumui skatinti, investicijoms pritraukti, miesto rinkodarai kurti. Klaipėda nėra blogesnė nei Vilnius ar Kaunas, kur paskutiniu metu krypsta paslaugų centrų vektoriai, tad tiesiog turime save geriau parduoti“, – įsitikinęs p. Simanauskas.