Hučių antpuoliai stumia krovinius iš laivų į lėktuvus

- Aviaciją renkasi tie, kuriems pristatymo terminai yra svarbesni už kainą.
- Įkainių šuolių nesitikima tol, kol lėktuvai nėra perpildyti.
- Didžiosios logistikos kompanijos lėktuvuose rezervuoja daugiau vietos.
- Daugiausiai spaudimo – iki kinų Naujųjų metų.
- Kelias per Dubajų – pigesnis.
Hučių išpuoliai prieš Raudonojoje jūroje plaukiojančius komercinius laivus jau sukėlė visą virtinę pasekmių. Viena jų – didžioji dalis atakų vengiančių jūrų kompanijų savo laivus nukreipia ne per Sueco kanalą, o aplink Afriką ir Gerosios Vilties kyšulį. Kadangi įprastai 35 dienas trunkanti kelionė dėl to pailgėja 10–14 dienų, priklausomai nuo laivo plaukimo greičio, daugybė krovinių tarp Kinijos ir Europos ėmė vėluoti, tuo sukeldami reikšmingus pramonės trikdžius Europoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai