2024-01-25 06:45

Hučių antpuoliai stumia krovinius iš laivų į lėktuvus

Craigo Robinsono („Panthermedia / „Scanpix“) nuotr.
Craigo Robinsono („Panthermedia / „Scanpix“) nuotr.
Artėjant kinų Naujųjų metų šventėms, tikimasi pamatyti, ar jūromis iš Azijos į Europą plukdomi kroviniai didesne apimtimi bus perkeliami į lėktuvus.
  • Aviaciją renkasi tie, kuriems pristatymo terminai yra svarbesni už kainą.
  • Įkainių šuolių nesitikima tol, kol lėktuvai nėra perpildyti.
  • Didžiosios logistikos kompanijos lėktuvuose rezervuoja daugiau vietos.
  • Daugiausiai spaudimo – iki kinų Naujųjų metų.
  • Kelias per Dubajų – pigesnis.

Hučių išpuoliai prieš Raudonojoje jūroje plaukiojančius komercinius laivus jau sukėlė visą virtinę pasekmių. Viena jų – didžioji dalis atakų vengiančių jūrų kompanijų savo laivus nukreipia ne per Sueco kanalą, o aplink Afriką ir Gerosios Vilties kyšulį. Kadangi įprastai 35 dienas trunkanti kelionė dėl to pailgėja 10–14 dienų, priklausomai nuo laivo plaukimo greičio, daugybė krovinių tarp Kinijos ir Europos ėmė vėluoti, tuo sukeldami reikšmingus pramonės trikdžius Europoje.

52795
130817
52791