2023-04-27 08:45

„Teslos“ logistikos sprendimas pradėjo automobilių vežėjų aukso amžių

UAB „Alfatransa“ priklausantis, Kaune pagamintas „Patikimos linijos“ automobilvežis „Adero“ išveža naujus „Tesla Model Y“ elektromobilius iš Brandenburge esančios „Tesla Gigafactory“ gamyklos. „AP Images“ / „Scanpix“ nuotr.
UAB „Alfatransa“ priklausantis, Kaune pagamintas „Patikimos linijos“ automobilvežis „Adero“ išveža naujus „Tesla Model Y“ elektromobilius iš Brandenburge esančios „Tesla Gigafactory“ gamyklos. „AP Images“ / „Scanpix“ nuotr.
Pandemijos ir Rusijos sukelto karo smūgius išgyvenusios lietuviškos automobilių logistikos įmonės mato naujų galimybių, kurių suteikia praretėjusios vežėjų gretos ir šalia Berlyno, Brandenburge, auganti elektromobilių gamykla.
  • Užsitęsęs sąstingis praretino vežėjų gretas.
  • Sparčiai gamybos apimtį didinanti gamykla Vokietijoje pasirinko netradicinį veiklos modelį.
  • Vežėjams apsimoka mesti ilgalaikius kontraktus, mokėti baudas ir dirbti su „Tesla“.
  • Į nematytas aukštumas pakilę įkainiai pakėlė vežėjų maržas.
  • Įkainiai nuo 1–2 Eur už km ribų šoktelėjo iki 5–10 Eur už km.

Evaldas Čirba, 27 automobilvežius valdančios individualios įmonės vadovas, VŽ aiškina, kad ši kelių transporto niša pastaraisiais metais neišvengė visos Europos ekonomiką sukrėtusių smūgių, kuriuos sudavė COVID-19 pandemija ir Rusijos invazija į Ukrainą. Tačiau išlikusios įmonės dabar gyvena aukso amžių, kurį sukūrė po pandemijos susiformavęs transporto deficitas ir Berlyne gamybos apimtį auginanti nauja „Teslos“ elektromobilių gamykla.

52795
130817
52791