„Teslos“ logistikos sprendimas pradėjo automobilių vežėjų aukso amžių

- Užsitęsęs sąstingis praretino vežėjų gretas.
- Sparčiai gamybos apimtį didinanti gamykla Vokietijoje pasirinko netradicinį veiklos modelį.
- Vežėjams apsimoka mesti ilgalaikius kontraktus, mokėti baudas ir dirbti su „Tesla“.
- Į nematytas aukštumas pakilę įkainiai pakėlė vežėjų maržas.
- Įkainiai nuo 1–2 Eur už km ribų šoktelėjo iki 5–10 Eur už km.
Evaldas Čirba, 27 automobilvežius valdančios individualios įmonės vadovas, VŽ aiškina, kad ši kelių transporto niša pastaraisiais metais neišvengė visos Europos ekonomiką sukrėtusių smūgių, kuriuos sudavė COVID-19 pandemija ir Rusijos invazija į Ukrainą. Tačiau išlikusios įmonės dabar gyvena aukso amžių, kurį sukūrė po pandemijos susiformavęs transporto deficitas ir Berlyne gamybos apimtį auginanti nauja „Teslos“ elektromobilių gamykla.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai