Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kur gelezinkeluy PR spaudos pranesimas? Kitais klausimais gi ejo non-stop
Straipsnis, deja, skaitosi kaip užsakytas. Visas Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo projekto atsipirkimas ir kitos naudos buvo pastatytos ant krovinių iš BY vežimo. Kaip dabar LTG skaičiuoja naudas "50 metų investicijoms", kai to krovinių srauto nėra? Ar nebuvo svarstoma projekto sustabdyti? Ar čia vadovaujamasi logika, kad gauta parama, biudžeto pinigai suplanuoti - negi neišleisi, nors ir nebereikia? Iš žurnalistų tikiuosi, kad užduos ir gilesnius klausimus, o ne tik perspausdins įmonės PR'ines žinutes.
O tai kai Baltarusijos ir Rusijos, o ir tos pačios Ukrainos, kroviniai vėl ims laisvai judėti į/iš ES, ką tada siūlysi?
Teisingai, šiuo metu nieko nevežam, artimiausioj ateity vežti taip pat neplanuojam, tolimesnėje perspektyvoje - niekas neaišku, apskritai BY ir RU laikome savo priešais, bet nekeliame klausimų ar verta toliau investuoti šimtų milijonų į didžiąja dalim jų kroviniams aptarnauti skirtą infrastruktūrą. Labai geras požiūris.
Ne visą kelią vežami tik baltarusių kroviniai. Bet net ir likusią dalimi baltarusų kroviniai grįš. Batka ilgai valdžioje/gyvas neišbus, atitols nuo jų ir niekur nesidės. Su ruskiais deja anksčiau nei norėtųsi bus atkurti santykiai.
Taip, ne vien tin baltarusiški kroviniai, bet ant jų stovėjo visas projekto pagrindimas. Man tiesiog norėtųsi daugiau proaktyvumo iš žurnalistų užduodant aštresnius klausimus LTG kaip jie realiai dabar mato šitą projektą, o ne tiesiog suvalgymą visko, ką tau paduoda be klausimų. Tokio projekto tęsimas tuo pačiu yra ir netiesioginė žinutė kaimynams iš rytų - mes tikimės atkurti su jumis santykius...
Prieš 2-3 metus buvo užmojis elektrifikuoti turimus lokomotyvus. Sugaišino rangovų laiką ir galiausiai raukė projektą. Kodėl? BBŽ.
Prieš 4-5 metus buvo noras dujofikuoti lokomatyvus. Kiek išleido ir kuo baigėsi?