2021-05-19 11:56

Gaisro „Regitroje“ gesinimas: gera iniciatyva, bet problemos nesprendžia 

„Regitra“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Regitra“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Skelbiami nauji valstybės įmonės klientų aptarnavimo sprendimai turėtų paspartinti transporto priemonių registracijos procesus, tačiau deklaruojama teorija nuo praktikos vis dar pernelyg toli.
  • „Regitros“ planai didinti aptarnavimo pajėgumą neguodžia.
  • Ieško lengviausių kelių, leidžiančių įveikti naujus barjerus.
  • Nauji sprendimai – tik „sistemos prievartavimas“, o problema lieka.

Su veiklą paralyžiuojančiomis perkrovomis susidūrusi VĮ „Regitra“ paskelbė nuo šios savaitės keičianti automobilius registruojančių asmenų aptarnavimo metodiką. Manoma, kad ji turėtų duoti papildomą poveikį nuo gegužės 28 d. Tačiau VŽ kalbinti automobilių prekybininkai sakosi matantys tik gesinamą gaisrą, bet ne šalinamą jo priežastį.

52795
130817
52791