2021-03-08 13:42

„Rail Balticos“ tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas

„LTG Infra“ vizualizacija.
„LTG Infra“ vizualizacija.
Ilgiausio šalyje geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas. Taip nusprendė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“, atsižvelgusi į  gruodžio pabaigoje paskelbto konkurso dalyvių pateiktus pasiūlymus ir pastabas.

Kaip nurodo „LTG Infra“ šiuo metu atnaujinamos konkurso sąlygos, tikslinami pirkimo reikalavimai. Atnaujintais dokumentais su visais potencialiais tiekėjais planuojama pasidalinti rinkos konsultacijos būdu, ir tik po to, išanalizavus gautus atsiliepimus, bus skelbiamas naujas pirkimas. Patį pirkimą planuojama pradėti kovo pabaigoje – balandžio pradžioje

Šiuo metu numatoma bendra šio projekto vertė siekia kiek daugiau kaip 67,2 mln. Eur be PVM.

„Naujas geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos – tai vienas iš didžiausių iššūkių ir techniškai sudėtingiausias inžinerinis statinys „Rail Balticos“ geležinkelio statyboje. Tai bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos valstybėse geležinkelio tiltas, jis neturės nė vienos atramos vandenyje, tad statybos rangovui reikės taikyti moderniausias technologijas. Todėl siekiant užtikrinti, kad tokio sudėtingo objekto pirkimo sąlygos visiems tiekėjams būtų visiškai aiškios, buvo nuspręsta koreguoti konkurso pirkimo dokumentų – techninio projekto, darbų kiekių žiniaraščio, sutarties sąlygų, techninės specifikacijos – nuostatas“, – sako Karolis Sankovskis, „LTG Infra“ generalinis direktorius.

Anot jo, jeigu atsirastų daugiau suinteresuotų tiekėjų, jie galėtų prisijungti prie pirkimo teikiant paraišką su kvalifikacijos tinkamumą įrodančiais dokumentais dinaminėje pirkimo sistemoje.

Konkursą laimėjęs rangovas pagal sutartį turės ne tik pastatyti tiltą, bet ir sutvarkyti aplinką, įrengti triukšmą slopinančias sienutes, rekonstruoti šalia einančius vandentiekio bei kitus inžinerinius tinklus, rekonstruoti melioracijos statinius.

Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1.510 metrų. Iki šiol ilgiausias tiltas Lietuvoje buvo per Dubysą nutiestas Lyduvėnų geležinkelio tiltas, kurio ilgis yra 599 m., o ilgiausias automobiliams skirtas tiltas – per Nemuną prie Jurbarko įrengtas tiltas, kurio ilgis siekia 494 m. Ilgiausias naujo tilto tarpas tarp atramų, toje vietoje kur jis kirs upę, sieks 150 metrų.

Naujasis tiltas bus Lietuvoje visiškai naujo 1.435 mm pločio vėžės geležinkelio „Rail Balticos“ ruožo tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos dalis.

52795
130817
52791