2020-12-09 06:45

Automobilių „taršos“ mokestis keliaus į šiukšliadėžę, verslas nerimauja, kad bus dar blogiau

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Naujoji Vyriausybė planuoja keisti dabar galiojantį automobilių „taršos“ mokestį, kuris nuo įsigaliojimo buvo kritikuojamas kaip visiškai neskatinantis rinktis ekologiškesnių transporto priemonių ir mažai ką turintis bendro su realia tarša. Verslininkai sutinka, kad dabartinis modelis nėra tinkamas, tačiau pasigenda valdžios suvokimo, ką kaitaliojant mokesčius norima pasiekti.
  • Automobilių taršos mokesčio peržiūra – per artimiausią pusmetį.
  • Pokyčiai didins gyventojų motyvaciją rinktis ekologiškesnes transporto priemones.
  • Verslas pasigenda kompleksinių priemonių automobilių parkui atnaujinti.
  • Ministras žada plėsti kompensacijų už elektromobilius mechanizmą.

Nuo liepos 1 d. įvestas automobilių taršos mokestis mokamas kiekvieną kartą registruojant transporto priemonę, priklausomai nuo jos CO2 emisijos ir degalų tipo, mokestis gali siekti nuo 13,5 iki 540 Eur. Jis yra taikomas visiems automobiliams, kurių CO2 emisija viršija 130 g/km.

52795
130817
52791