2020-06-30 12:32

Po krantinių rekonstrukcijos Klaipėdos centrinis terminalas priims didesnius keltus

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Klaipėdos uoste užbaigta krantinių, kuriomis naudojasi bendrovė Centrinis Klaipėdos terminalas, rekonstrukcija. Skelbiama, kad po jos atsiveria naujos galimybės terminale priimti didesnių parametrų keltus.

Šis projektas buvo įgyvendintas pagal trišalę Uosto direkcijos, UAB Centrinio Klaipėdos terminalo ir AB „DFDS Seaways“ sutartį. Rekonstrukcijos darbus atliko konkursą laimėjusi UAB „Statmax“, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB „Tramera“. Darbų kaina – 1,694 mln. Eur. 

„Galime pasidžiaugti, kad Uosto direkcija savo įsipareigojimus atliko laiku ir, gerindama infrastruktūros parametrus, prisideda prie uosto konkurencinių galimybių gerinimo“, – sako Vidmantas Paukštė, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorius.

Įgyvendinant projektą, buvo pailgintos krantinės Nr. 80A ir Nr. 81A, įrengiant papildomą švartavimo aikštelę, kuri tilteliu sujungta su krantine. Taip atsiranda galimybė švartuoti laivus, kurių ilgis siekia 230 m. Iki šiol terminale švartuojami iki 200 m ilgio laivai.

Karolis Grigalauskas, Centrinio Klaipėdos terminalo generalinis direktorius, teigia, kad po rekonstrukcijos bendrovė bus pasiruošusi priimti mega ro-ro keltus, kurie šiuo metu statomi „DFDS Seaways“ kompanijos užsakymu ir Klaipėdoje turėtų pasirodyti kitais metais.

„Tokių parametrų keltai jau dirba Viduržemio jūros regione. Be jokios abejonės, šis infrastruktūros projektas reikšmingai prisideda prie viso Klaipėdos uosto konkurencingumo didinimo, pervežant ro-ro krovinius“, – sako K. Grigalauskas.

52795
130817
52791