Šiauliuose autobusų bilietai parduodami terminale
Terminalas įrengtas ne autobusų stoties laukimo salėje, į kurią keleiviai po 20 val. jau nebegali patekti, o visą parą prieinamose patalpose. Terminale galima įsigyti bilietus į priemiestinius, tarpmiestinius ar tarptautinius autobusus, praneša bendrovė. Terminale atsiskaityti už bilietus galima tik mokėjimo kortele.
Klientai terminale gali įsigyti bilietus kelionėms pasirinktomis datomis. Tiesa, pakeisti datą ar grąžinti bilietą terminale negalima, tai reikia padaryti autobusų stoties kasose.
„Busturas“ pastaruoju metu atliko ir kitų klientų aptarnavimo patobulinimų. Lapkritį įmonė suteikė keleiviams galimybę už bilietus autobusuose atsiskaityti bekontaktėmis banko kortelėmis. Tam tikslui galima naudoti bet kurio šalies banko išduotas „Visa“, „MasterCard“, „V-Pay“ mokėjimo korteles.
Atsiskaityti bekontaktėmis kortelėmis galima visuose Šiaulių miesto autobusuose. Paslauga įdiegta bendradarbiaujant su UAB „Empirija“, „Swedbank“ ir „MasterCard“. Atsiskaityti kortelėmis taip pat galima daugumoje „Busturo“ tarpmiestinių autobusų.
Skaitytuvai, kurie įrengti autobusuose, yra susieti su kompiuterine kasos sistema. Informacija apie atsiskaitymus perduodama tiesiogiai iš kasos sistemos, todėl nereikia papildomų vairuotojo-konduktoriaus veiksmų.
„Busturas“ lapkritį taip pat įsigijo 3 naujus M3 klasės turistinius autobusus MAN. Investicija siekė daugiau kaip 736.000 Eur.
Pasak Vaido Seiracko, „Busturo“ generalinio direktoriaus, autobusai šaltuoju metų laiku kursuos tarpmiestiniais maršrutais, taip pat, pagal užsakymus Lietuvoje ir Europos šalyse. Šiltuoju sezonu naujieji autobusai daugiausiai važinės turistiniais maršrutais. Autobusai atitinka Euro 6 emisijos standartą, kiekviename jų galės keliauti 49 keleiviai.
„Busturo“ pardavimo pajamos šių metų I pusmetį siekė 4,532 mln. Eur, jos sumažėjo 3% (4,671 mln. Eur). Pagrindinė apyvartos sumažėjimo priežastis – 23,5% kritusios pajamos iš keleivių vežimo priemiestiniais ir tarpmiestiniais autobusais. Bet tai, kad įmonė atsisakė keleivių vežimo priemiestiniais maršrutais, leido jai padidinti pelną – sąnaudos mažėjo smarkiau nei pajamos. Bendrovė sumažino darbuotojų skaičių nuo 396 iki 353.