„Trenkturas“: pokštas, virtęs tūkstančių žmonių bendruomene

- Žygiui sulaukus netikėto populiarumo, įžvelgė verslo galimybę.
- Veiklą vysto plėsdami veiklos geografiją ir tikslinių auditorijų ratą.
- Sėkmės rodiklis – konkurentai kopijuoja būtent „Trenkturą“.
Vytautas Bartulis ir Deividas Urbonavičius, „Trenkturo“ įkūrėjai, šį pavadinimą sugalvojo dar net nežinodami, kad kurs juridinį asmenį. Tuomet draugai surengė beprotišką 100 km ilgio žygį žiemą, spaudžiant 14 laipsnių šalčiui, ir patys pavadino jį „Trenkturu“, nes normalūs žmonės to tiesiog nedarytų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai