Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-10-15 04:00
2025-10-12 13:15
2025-10-11 14:00
2025-10-10 05:45
2025-10-09 15:06
2025-10-08 05:45
RĖMIMAS
2025-10-07 04:00
RĖMIMAS
2025-10-07 04:00
2025-10-05 13:31
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kurjeriai buvo priprate sustoti bet kaip ir bet kur. Ir pagaliau jiems pradejo taikyti KET. Sako su 9 tonu sunkvezimiu negali apsisukt. O ka 9 tonu sunkvezimis daro senamiestyje? Yra ir techniniu sprendimu ir visko ,tik noret reikia, o ne uzsispyrusiai aiskint, kad nepazeidus KET neimanoma pristatyt. Neprisratinekit, atsiras tokiu kurie pristatys.
Gedimino pr. dviračių juostose taksistai, kurjeriai, statybininkai kaip namuose :)))
Geriau jau dviraciu juostose stabdeltu, negu blokuotu kelia kitiems automobiliams (kas dabar dazniausia ir vyksta Gedo pr.). Dviraciui juk i priespriesine eismo juosta isvaziuoti nereikia apvaziuojant tokiu atveju.
Su tokia logika išvis geriau ant šaligatvio sustotų, kad neduok die eismo nestabdyti...
Totalus briedas- tai dviratininkams tada po ratais lyst?
Em, geriau tegul stoja ten, kur pagal taisykles galima. Dviračiu nevažinėji, jei galvoji, kad geriau dviračių juostoje sustoja. Klausimas kada ką nors užmuš. O blogiausia, dar kai stovi kurį laiką ir tada prieš dviratininką staiga dureles atidaro. Turėtų būt įteisinta pareiga, užmušti tokį vietoje. Kodėl per tinginius ir pažeidėjus kiti savo gyvybėmis ir sveikata turi rizikuoti?
P. Unskiene, jeigu jūsų verslas sukurtas taip, kad nepažeidinėjant įstatymų jis negali veikti, tai arba ieškokit sprendimų, kurie leistų nepažeidinėti įstatymų (taip, gali reikėti investuoti papildomai), arba uždarykit tokį verslą. Man tai keista, kai žinai, kokie yra įstatymai, bet galvoji, kad gal tau pasiseks ir tavęs nepalies - na, dažniausiai anksčiau ar veliau paliečia:)
žmonės žmonės, atrodo jūs nebuvote užsienyje, kurjeriams ir pristatymo verslui kitaip net nėra galimybių sustoti kai jiems vietų neparuošta, o vienos juostos auto.. stoja sustabdo visą eismą, išsikrauna greit ir toliau, o pas mus atrodo baisi tragedija...
Butent uzdraust ten eisma. Ko ten civiliams vazinet.
Užsienyje gali daryt ką nori - jų teisė. Lietuvoje turi būt tvarka. Už kartotiną ir piktybinį KET pažeidimą turėtų būti baudžiamoji atsakomybė tiek privatiems, tiek UAB direktoriams.. tegul dronus ar helikopterus naudoja - man neįdomu.
Už tokius kvailus komentarus turėtų būti taikoma baudžiamoji atsakomybė. Tegul laiką kvailiai leidžia kitaip, man neįdomu.
2023 skambino - Lietuva jau yra "užsienis" apie kurį kalbi. Savo kieme galim pasidaryti kaip tik norim ir tikiuosi, kad kelių taisyklėse judėsim link Šveicariško griežtumo, o ne Itališkos "laisvės"
Pritariu. Primink kas ten buvo uz kvaila vieno sektoriaus ( banku) isskirtini apmokestinima. :)
Komunistu anukai negerbia dirbanciu zmoniu: kurjeriu, taksistu. O verslui nori trukdyti, bausti .
Nu nu, kai kuriose šalyse yra toks bardakas, tai nereiškia, kad tai gerai. Yra ir vietų spec įrengta, yra ir kur netoli pasiparkuoti, bet meta kuo arčiau durų, nes kiekviena minutė svarbi. Tai vat, kad geriau sugaištų 3 minutes daugiau, bet pasiparkuotų tvarkingai, kai vos ne kas kartą gausi garantuotą baudą, tai mokės vairuotojams daugiau, bet statys 3 minutėmis toliau.
Maisto kurjeriai veža jums maistą, taksi paima jus nuo namų durų, pašto siuntas kurjeriai pristato į namus ir t.t. . Visi šie verslai aptarnauja mus, o mes juos norim nubausti už tai. Galų gale, pats atsiveži į namus baldų komplektą ar buitinę techniką, nejaugi norėsi statyti mašiną už pusės kilometro kažkokioj spec aikštelėj ir neštis pats? Kam viso to reikia? Ir šiaip pasivažinėkit po Vilnių ženklų ir radarų milijonas. Tik ir laukia kada ko nors nepastebėsi. O vat kai pats įkliūsi pradėsi visai kitaip žiūrėti. Pamatysi kad ir ženklai nelogiški, kad ir baudžiami ne visi o selektyviai ir tiesos nerasi. Tyliai susimokėsi, kartėlį pamirši ir toliau gyvensi. Taip kad daugiau pakantumo
Kurjeriai neneša rankomis, tam yra ratukai. Jei atsivežei kažką tokio ir iš tiesų nėra galimybės atsivežti iš toliau nepažeidus taisyklių, išsiimk spec. leidimą. Leidimą išsiimti kažkam ypatingo sugebėsi kartą per dešimtmetį ar gyvenimą. Kai toks vienas sustojęs bet kur prie kelionės prideda 10 minučių 10k gyventojų, tai apie kokį pakantumą galima kalbėti?
Aš nepalaikau to kilpinio eismo senamiestyje, nes senamiestis tapo kažkokia makalyne, o dar kokie kurjeriai sustoję mažose gatvelėse ir tu galvok kaip čia prasilenkti. kažkaip ne taip infrastruktūra tvarkoma turi būti.
Aha, ir senamiestyje tapo įmanoma pravažiuoti tarp 7-9:00 ir 16-17:30. Prieš tai prašliaužti keturiomis galėjai greičiau, nei pravažiuoti.
Matomai sistemos turi pliusų ir minusų
Turbūt neegzistuoja tokie sprendimai, kurie yra tik teigiami.
gerai, kad čia ne apie šią sistemą kalbame
Linksma skaityt kaip hipsteriukai verkia, kad dviračių taką užtveria mikriukas, kuris veganišką pieną atveža į jų mėgstamą spotą arba ratu užlipęs ant šventoriaus sustojo boltas, į kurį visi hipsteriukai sėkmingai nuo lapkričio sušoka. Tai negerkit tos kavos, nepirkit šmutkių gedo prospekte ir galėsit vieni ten tais dviračiais važinėtis. Man netrukdo. Visuose aplankytuose didesniuose miestuose kurjeriai parkuojasi ten, kur randa vietos. Nes jie užtrunka max 2-3 min. O kad Vilniuje SĮ Susisiekimo paslaugos jaučiasi kaip koks ponas prieš baudžiauninkus, tai irgi teisybė. Ženklus daugiabučio kieme mokamam stovėjimui sukala per valandą nieko neklausę. O kai medžio šaka nulūžta, tai sako čia bendrija/administratorius turi pasirūpinti.
Gedo prospekte draudžiamoje vietoje vienu metu būna prisiparkavę minimum 3 automobiliai, įprastai 5. Tai sakai 15 minučių pravažiuoti gedo prospektu, kai eismo nėra daug, turi būti normalu? :) 100 žmonių persėdę ant dviračio sumažina ~60-90 automobilių kelyje. Per dviejų juostų kelią, kur leistinas 50 km/h greitis, tiek automobilių per dvi minutes nepravažiuoja. Tad dar kartą pagalvok, jei pats nori naudotis automobiliu, ar mieliau tuos 60-90 automobilių turėsi prieš save, ar sukursi patogią dviračių infrastruktūrą, kuri užima 3x mažiau vietos, ir praleidžia vis tiek daugiau eismo?
Kur mano komentare radote, kad aš prieš dviračius? Aš pats minu jį. Bet priešingai nei dauguma čia komentaruose, aš neverkiu dėl vienos ar trijų sustojusių mašinų. Nes tokiu principu vadovaujantis aš labiau galėčiau piktintis besiblaškančiais vaikais be priežiūros, palaidais naminiais gyvūnais ir pan...
Gedo prospekte neteko važinėtis tada. Anksčiau kasdien gedo prospektu į darbą važinėjau, kai kartą aplenkinėjant numetą ant dviračių juostos mašiną apvažinėjau, atidarė staiga dureles (nors stovėjo mašina mažiausiai 3 minutes vietoje), ir pasirinkimas buvo tėkštis į dureles ar rizikuoti lįsti artyn į priešpriešinį eismą ir bandyti išmanevruoti, tai nuomonė pasikeičia labai. Dabar daugiau vairuoju automobilį. Ir esu už tai, kad draudžiamose vietose iš viso nebūtų statomi automobiliai. Dar suprantu, jei ten statybos, kelio darbai, infrastruktūros priežiūros darbai. Bet kurjeriai gali atvežti siuntas arba paspirtukais/dviračiais, arba pasistatyti transporto priemones kaip priklauso ir atnešti. Tegul didina pristatymo senamiestyje kainą, jei reikia, bet ne kemša miestą.
Stonkau? Vėl tu apie kurjerius kur žalio supratimo neturi....
KET taisyklės galėtų numatyti išlygas tokių paslaugų tiekėjams, būtų tikrai protinga.
Juokdariai. Ir gerai, tikiuos bauduos ir toliau aktyviai už belenkur metamus auto, kurie trukdo ir eismui ir piestiesiems.
o, tai ne tik Palangos verslininkams vasara visada bloga. Gal transportininkai neturi iš ko baudų susimokėt? "UAB „Omniva LT“ pernai uždirbo 1,23 mln. Eur grynojo pelno", DPD Pelnas (nuostoliai) prieš mokesčius 4 035 620 €. Vargas, tiesiog norisi viską mest ir uždarinėt tą verslą. Ania?