Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-03-24 14:30

Kaip pradėjau verslą: nuo 180 pakelių pradėjęs „Daily Spoon“ siekia užsikabinti užsienyje

Radvilė Beleckytė, „Daily Spoon“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
Radvilė Beleckytė, „Daily Spoon“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
Supermaisto mišinių prekės ženklas „Daily Spoon“, įkurtas baigiantis pirmajam karantinui, po pusantrų metų sprendžia augimo klausimus ir žengia į užsienį. Radvilė Beleckytė, „Daily Spoon“ įkūrėja, VŽ podkaste pasakoja apie idėją – kaip pradėjo nuo sau ruoštų stiklainių geresnei savijautai, kuri virto verslo bandymu ir pirmąja „Daily Spoon“ 180 mišinių partija, – ir apie verslo augimo iššūkius: kur ieško patarimų, ir ką patartų kitiems.

podcast::Y0bMoKd3

2020 m. gegužę įkurtas „Daily Spoon“ prekės ženklas savo e. parduotuvėje siūlo mišinius praturtinti mitybą iš natūralių ingredientų – spirulinos, macos šaknies ir kitų naudingomis medžiagomis pasižyminčių sudėtinių dalių. Nors pagal funkciją – mišiniai pavadinti ir pagal pageidaujamą rezultatą – „Energijai“, „Žarnynui“, „Imunitetui“ ir pan. – galėtų būti priskiriami maisto papildams, tiksliausias produkto apibūdinimas yra supermaisto mišiniai.

52795
130817
52791