Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-03-08 11:58

Per pusmetį 15 rinkų: rado būdą parduoti naują įrangą, kai nuvykti pas klientą neįmanoma

Marius Ramanauskas, „Laba7“ verslo vystymo vadovas (kairėje), ir Andrius Liškus, „Laba7“ įkūrėjas, direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Ramanauskas, „Laba7“ verslo vystymo vadovas (kairėje), ir Andrius Liškus, „Laba7“ įkūrėjas, direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pandemijos metais pasiseka ne tik paleisti į pasaulį sudėtingą specifinę įrangą, rasti investuotojų ir keliskart greičiau pasiekti iškeltą pardavimų tikslą, bet ir rasti būdą, kaip, fiziškai nenuvykus pas potencialius klientus, kuo geriau supažindinti juos su gaminiu.

„Žinome vieną dalyką – kitų metų Dakare bus bent vienas, o gal ir daugiau automobilių, paruoštų su lietuviška įranga“, – sako Marius Ramanauskas, „Laba7“, gaminančios amortizatorių testavimo įrenginius, verslo plėtros vadovas.

UAB „Sprendimų laboratorija“, dirbanti su prekės ženklu „Laba7“, kuriame 7 – „s“, nes prasideda tokia raide ir dar reiškia sėkmę, amortizatorių testavimo įrangą pradėjo pardavinėti pernai rugpjūtį.

52795
130817
52791