Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-09-16 12:00

Verslo plėtrai pasirinko netinkamiausią laiką – blogesnio negalėjo būti

Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d’Italia“, direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d’Italia“, direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kai viltingą naujakurystės jaudulį negailestingai užgniaužė karantinas, verslininkai pripažino, kad plėtrai pasirinko netinkamiausią laiką. Bet dabar jie mano kitaip – karantinas verslui suteikė ir šiek tiek pranašumų, nors be jo tikrai būtų buvę geriau. 

Prieš atidarant naują kavinę ar parduotuvę, svarstomi įvairiausi scenarijai – nuo optimistinio iki paties juodžiausio.

„Mes irgi buvome susidėlioję patį blogiausią scenarijų, kaip galėtų nesisekti naujoje parduotuvėje  „Akropolyje“. Bet nutiko dar blogesnis dalykas – toks blogas, kad niekas negalėjo nė susapnuoti. Atidarai parduotuvę, investuoji, ir netrukus paskelbia karantiną. Žmonės bijo išeiti iš namų. Pirkėjų nėra, bet tu vis tiek privalai dirbti“, – pasakoja Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios tris itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d’Italia“, direktorė.

52795
130817
52791