Verslo plėtrai pasirinko netinkamiausią laiką – blogesnio negalėjo būti
Prieš atidarant naują kavinę ar parduotuvę, svarstomi įvairiausi scenarijai – nuo optimistinio iki paties juodžiausio.
„Mes irgi buvome susidėlioję patį blogiausią scenarijų, kaip galėtų nesisekti naujoje parduotuvėje „Akropolyje“. Bet nutiko dar blogesnis dalykas – toks blogas, kad niekas negalėjo nė susapnuoti. Atidarai parduotuvę, investuoji, ir netrukus paskelbia karantiną. Žmonės bijo išeiti iš namų. Pirkėjų nėra, bet tu vis tiek privalai dirbti“, – pasakoja Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios tris itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d’Italia“, direktorė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai