Įvertinimai internete apkarpo smulkiųjų pelną, bet vieša kritika gali būti naudinga
Smulkios ir vidutinės įmonės, turinčios 1–1,5 žvaigždutės reitingą „Google“, yra 33% mažiau pelningos nei vidutiniškai tokio dydžio bendrovė. O žemiausias reitingas feisbuke – gali reikšti 19% mažesnį pelną. Tokius rinkodaros ir CRM programinės įrangos bendrovės „Womply“ tyrimo duomenis cituoja „Forbes“.
Kita rinkodaros bendrovė „Uberall Inc“ aiškinosi, kaip 300 smulkių ir vidutinių įmonių vadovų vertina klientų atsiliepimus skirtingose platformose: „TripAdvisor“, „Google“, feisbuke, instagrame. 54% juos laiko „labai svarbiais“, 28% – vidutinės svarbos. Kad klientų įvertinimai yra tik šiek tiek svarbūs arba nesvarbūs visai, mano 9% vadovų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai