Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-08-06 08:45

Įvertinimai internete apkarpo smulkiųjų pelną, bet vieša kritika gali būti naudinga

MB „Kacės virtuvėlės“ įkūrėjai Jurgita Minderytė-Motiekaitė ir Arūnas Motiekaitis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
MB „Kacės virtuvėlės“ įkūrėjai Jurgita Minderytė-Motiekaitė ir Arūnas Motiekaitis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Klientų atsiliepimai ir įvertinimai skirtingose platformose yra susiję su smulkių ir vidutinių įmonių pelningumu. Plintant pirkėjų skatinimui dovanomis už komentarus, nesvarbu – teigiamus ar neigiamus, dalis verslo laikosi strategijos į kritiką dėmesio nekreipti ar regi neigiamų atsiliepimų naudą.

Smulkios ir vidutinės įmonės, turinčios 1–1,5 žvaigždutės reitingą „Google“, yra 33% mažiau pelningos nei vidutiniškai tokio dydžio bendrovė. O žemiausias reitingas feisbuke – gali reikšti 19% mažesnį pelną. Tokius rinkodaros ir CRM programinės įrangos bendrovės „Womply“ tyrimo duomenis cituoja „Forbes“.

Kita rinkodaros bendrovė „Uberall Inc“ aiškinosi, kaip 300 smulkių ir vidutinių įmonių vadovų vertina klientų atsiliepimus skirtingose platformose: „TripAdvisor“, „Google“, feisbuke, instagrame. 54% juos laiko „labai svarbiais“, 28% – vidutinės svarbos. Kad klientų įvertinimai yra tik šiek tiek svarbūs arba nesvarbūs visai, mano 9% vadovų.

52795
130817
52791