Smulkusis verslas irgi pradeda analizuoti duomenis

Apie verslo sėkmę ar nesėkmę aiškiausiai byloja skaičiai pelno eilutėje. Kad jie būtų kuo didesni, tenka analizuoti galybę duomenų tai leidžia priimti teisingiausius sprendimus.
Smulkusis verslas dažnai duomenų analizei skiria per mažai dėmesio. Priežastis tai gana brangiai kainuoja. Juolab kuri duomenų analitiko etatą ne visada kurti apsimoka. Tačiau šiuolaikinės technologijos leidžia sąnaudas sumažinti.
Startuoliai, įžvelgdami poreikį, kuria įvairiausias sistemas, kurių kaina negąsdina ir smulkaus verslo. Pavyzdžiui, startuolis Smarty.lt padeda rinkti ir analizuoti duomenis maisto pramonės įmonėms.
Mūsų sistema yra išmanieji daiktų interneto (IoT) įrenginiai. Ji leidžia analizuoti gamybos duomenis realiuoju laiku ir pateikti įžvalgas, sako Gediminas Mazrimas, vienas iš Smarty.lt kūrėjų. Vienur nuo gamybos linijų imame duomenis ir leidžiame optimizuoti gamybos procesus, kitur pateikiame įžvalgas tobulinti patiems gamybos ciklams. Taigi tai gali leisti sustabdyti, pakeisti ar sumažinti nuostolius.
Daiktų interneto principas leidžia pasiūlyti abonementinį modelį, todėl sistemos kaina metams gali būti nuo 500 Eur, vadinasi, inovacijas diegti gali ir mažos įmonės.
Ne tik stambiesiems
Apie tai, kaip svarbu verslui yra analizuoti duomenis, yra pasakojęs ir Ričardas Šukys, UAB Medium Group direktorius ir bendraturtis.
Kuo toliau dirbame su vežėjais, tuo daugiau įvairių problemų girdime, todėl galvojame, kaip tai galime išspręsti. Kiekvienas mūsų produktas turi aiškius atsakymus, kodėl jis atsirado, vadinasi, ir aiškias priežastis, kodėl jis bus sėkmingas, sako jis.
Naujausias įrankis ARON išmanioji sistema, skirta vairuotojų įgūdžiams keisti; pagal praeities duomenis apie jų vairavimą, daromus pažeidimus prognozuojami ateities veiksmai vairuotojui suformuojami pranešimai, kuriuos jis girdi išmaniuoju įrenginiu.
Pastarasis produktas atsirado remiantis žinomiausio bendrovės produkto transporto stebėjimo sistemos TrackingMap duomenis. Pastarieji atskleidė problemą, kad vairuotojai neišvažiuoja 30% galimo laiko, vadinasi, įmonės negauna 30% pajamų.
Naują įrankį naudoja per 10.000 vairuotojų, vidutinės klientės transporto įmonės dydis yra 50 vairuotojų. Apie penktadalis sistemos naudotojų Lietuvos verslas.
Taigi duomenų analizė aiškiai įvardija kliūtis, kurias pašalinęs verslas gali kur kas daugiau uždirbti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti