Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-07-13 20:08

Smulkiųjų verslininkų patirtis: ieško savojo kelio pas klientą

Mathieu Vanhoe, Vilniaus UAB „Citrinlapis“, spaudžiančios sultis su prekių ženklu „The Urban Garden“ direktorius, sako, kad klientai vertina ne tik sulčių skonį, bet ir pakuotę. juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mathieu Vanhoe, Vilniaus UAB „Citrinlapis“, spaudžiančios sultis su prekių ženklu „The Urban Garden“ direktorius, sako, kad klientai vertina ne tik sulčių skonį, bet ir pakuotę. juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Smulkieji sulčių spaudėjai sako, kad, žmonėms vis labiau rūpinantis savijauta, palengva auga ir klientų skaičius. Vis dėlto norint išlikti konkurencingiems, reikia investuoti ne tik į žaliavas, bet ir į patrauklias pakuotes bei gaminio pateikimą vartotojui.

Šiais laikais norint įtikinti pirkėją praverti piniginę, nebeužtenka nurodyti, kad sultys išspaustos iš lietuviškame sode užaugusių raudonskruosčių obuolių. Praktika rodo, kad žmonės nori tiksliai žinoti, kokią pridėtinę vertę gaus, kuo produktas bus naudingas. Taigi kiekvienas verslininkas ieško savojo kelio pas klientą.

Pasirinko teisingai

52795
130817
52791