„Fresh Market“ nutraukia e. prekybą
„Nutraukiame todėl, kad veikla yra nuostolinga“, – informuoja bendrovė.
Saulius Urbonas, UAB „Fresh Market“ direktorius, VŽ sako, kad pristatymo paslaugą visiškai stabdyti planuojama rytoj (antradienį). Pasak vadovo, tikėtasi, kad paslauga ilgainiui bus pelninga, tačiau rezultatai nepateisina lūkesčių ir buvo priimtas sprendimas ją nutraukti.
Trauktis iš Lietuvos rinkos bendrovė esą neketina. „Fresh Market“ tinklo fizinės parduotuvės veiks ir toliau. Numatyta uždaryti nebent tik kelias mažas parduotuves, kurios per du gyvavimo metus netapo pelningos.
„Šis verslas mums patinka, rezultatai tenkina, jį plėtosime toliau“, – sako p. Urbonas. Šiuo metu Lietuvoje veikia 25 „Fresh Market“ parduotuvės.
Maisto prekių prekybą internetu Vilniuje bendrovė pradėjo 2014 metų spalį. Kita šio segmento žaidėja – „Barbora“ (buvusi „E – Maxima“) – pirmus internetinės prekybos žingsnius žengė 2010 m.
VŽ rašė, kad dar šį mėnesį, liepos 7 dieną, „Fresh Market“ pirmoji pristatė e. prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis paslaugą Kauno mieste. Buvo planuota, kad per mėnesį į Kauno gatves išriedės apie 40 maistą išvežiojančių automobilių. Vilniaus mieste ir rajone „Fresh Market“ prekes iki šiol pristatė 60 specialių automobilių, pusę jų bendrovė įsigijo šiemet.
Vėliau bendrovė atleido nemažą dalį darbuotojų, taip pat ir iš įmonės „Internetinė Prekyba Fresh Market“. Ponas Urbonas tuomet teigė, kad tai susiję su veiklos optimizavimu.
Rekvizitai.lt duomenimis, liepos 25 d. bendrovėje „Internetinė Prekyba Fresh Market“ dirbo 292 darbuotojai. Dar liepos 14 d. darbuotojų buvo 340. UAB „Fresh market“ šiuo metu dirba 573 apdraustieji darbuotojai, birželio pabaigoje jų buvo per 680.
VŽ žiniomis, „Fresh Market“ priklauso Lietuvoje registruotai kontroliuojančiai bendrovei UAB „Investlit“, kuri taip pat valdo Baltarusijoje bei Rusijoje veikiantį mažmeninės prekybos tinklą „Euroopt“.
„Barbora“ plėstis neskuba
Kita e. prekybos maisto produktais žaidėja – UAB „Barbora“ – šiuo metu pristatymo paslaugą siūlo tik Vilniuje. Bendrovė skaičiuoja, kad jų paslaugą yra išbandę apie 10% vilniečių šeimų, užsakymų skaičius auga vidutiniškai 10–15% per mėnesį, o tai esą atitinka numatytus planus.
„Barbora“ taip pat turi planų plėstis į kitus miestus, tačiau kol kas tokiam žingsniui esą dar neskubama.
„Pasaulyje galima rasti ne vieną pavyzdį, kai į skubią plėtrą susikoncentravusios įmonės pamiršo prekės ar paslaugos kokybę, ir vartotojai jas dėl to nubaudė“, – sako Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius, ir priduria, kad bendrovė orientuojasi į organišką verslo augimą.
Pasak jo, svarbiausia užduotis – taupyti pirkėjų laiką ir užtikrinti paslaugos patogumą. Tam reikia didinti ir visų procesų efektyvumą, optimaliai išnaudoti turimus resursus.