2016-11-28 14:09

Pienininkų strategija – dvidešimčiai metų į priekį

VŽ montažas. Gintaras Bertašius ir Dalius Trumpa
VŽ montažas. Gintaras Bertašius ir Dalius Trumpa
Pieno produktų rinką stebintys analitikai 2017 m. geriausias galimybes prognozuoja sūriui ir sviestui – auga pasaulinė paklausa ir kainos. Lietuvos pieno perdirbėjams tai bus neblogas laikotarpis, nes 44% lietuviškos kilmės pieno produktų eksporto struktūros sudaro sūriai. Vis dėlto dvi iš didžiųjų bendrovių šiuos metus užbaigs įgyvendindamos kitos krypties ilgalaikę strategiją – investuodamos į išrūgų dalių miltelių gamybą.

AB „Rokiškio sūris“ ir AB Vilkyškių pieninė į išrūgų perdirbimą investuoja atitinkamai po 24 mln. ir 26 mln. Eur. Tokiu būdu siekiama ne tik plačiau ir lengviau diversifikuoti produkcijos pardavimo geografiją, bet ir pačią gamybą.

52795
130817
52791