„Bank of Ireland“ atsiprašo: dėl klaidos klientai galėjo pervesti pinigus, kurių neturi

Dėl šio sutrikimo antradienį ir naktį į trečiadienį prie kai kurių bankomatų nusidriekė ilgos eilės, nes informacija apie sutrikimą pasklido socialiniuose tinkluose, todėl buvo iškviesta policija.
Kai kuriuose pranešimuose teigiama, jog klientai, kurių sąskaitose nebuvo pinigų, sugebėjo išsigryninti iki 1.000 Eur.
Bankas įspėjo klientus, kad išgryninti ir pervesti pinigai, įskaitant įprastus limitus viršijusias sumas, bus nurašomi nuo sąskaitų, todėl už juos gali tekti brangiai permokėti.
Apie sutrikimo pašalinimą paskelbęs bankas pridūrė: „Nakties metu atlikti mokėjimai į sąskaitas jose gali atsirasti dienos eigoje. Nuoširdžiai atsiprašome dėl sutrikimų, kurių kilo dėl šio gedimo.“
„Žinome, kad tai tikrai neatitiko standartų, kurių iš mūsų tikisi klientai.“
Interneto svetainės AskAboutMoney.com įkūrėjas Brendanas Burgessas transliuotojui RTE sakė, kad bankui išties reikia patobulinti savo „gremėzdiškas“ IT sistemas.
Tačiau jis pridūrė: „Jei išsigryninote tūkstantį eurų... stovėjote eilėje prie bankomato, kad galėtumėte išsigryninti tuos pinigus, nemanau, kad nusipelnėte kokio nors nuolaidžiavimo.“
„Sukčiavimas yra sukčiavimas. Jei žinote, kad neturite pinigų, ir iš banko sąskaitos paimate tūkstantį eurų, nors žinote, kad jų ten nėra, tai yra sukčiavimas. Nesakykime, kad tai „Bank of Ireland“ sistemų problema.“
Airijos centrinis bankas anksčiau skyrė „Bank of Ireland“ baudą už IT sistemų trūkumus ir pranešė stebintis sutrikimo pasekmes.