„BuzzFeed“ užsiminus apie dirbtinį intelektą, akcija pabrango 120%

Žiniasklaidos bendrovės „Buzzfeed“ vadovybė ketvirtadienį darbuotojams išplatino laišką, kuriame dėstomas planas labiau remtis „OpenAI“, žymiosios dirbtinio intelekto pokalbių programėlės „ChatGPT“ kūrėjos, paslaugomis, kuriant vartotojams skirtą turinį.
Jonahas Peretti, bendrovės vadovas, laiške teigia besitikintis per ateinančius 15 metų gausiau įdarbinti dirbtinį intelektą turinio kūrime, laiško turinį perpasakoja „The Wall Street Journal“.
Dar šiemet dirbtinio intelekto pagalba tikimasi suasmeninti pramogas, pavyzdžiui, galvosūkius. Kol kas įmonė neketina dirbtinio intelekto pagalba kurti vaizdų, orientuosis į tekstą. Bendrovė patikino, kad naujienų turinį toliau kurs žmonės.
Bendrovės akcija po tokių naujienų brango 119,88%, iki 2,09 USD. Įmonė buvo listinguota 2021 m., per SPAC sandorį. Tai yra, bendrovė susijungė su jau listinguota „tuščia“ bendrove, o ne vykdė įprastą IPO.
[infogram id="f9066d74-a227-4444-832e-2c0b69abecba" prefix="tQ6" format="interactive" title="Rinkos: BuzzFeed akcijos kaina"]
Kaip rašė VŽ, į „Open AI“, teksto kūrimo robotą „ChatGPT“ sukūrusią bendrovė, ketina investuoti „Microsoft“, svarstoma, kad suma gali siekti 10 mlrd. USD.