Reklamos apimtys pirmąjį pusmetį augo 15%

Reklamos apimtis labiausiai didino prekybos tinklai ir ryšio tiekėjai, sako „Kantar“ media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė.
„Tiek TV, tiek internete apsukas smarkiausiai didino prekybos tinklai – ši kategorija per pusmetį augo net 80%.Taip pat spurtavo ryšio tiekėjų segmentas“, – pranešime teigia G. Juronienė.
Televizijoje per pusmetį buvo ištransliuota 1,6 mln. reklamos klipų – 16,1% daugiau nei pernai, interneto reklama augo 15,6% iki 7 mlrd. parodymų, radijo stotys sausį–birželį ištransliavo 3,9% daugiau reklamos – beveik 5,9 mln. sekundžių.
Kino reklamos padaugėjo 19,1% iki 277.000 reklaminių klipų, lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas išaugo 4% – vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose Lietuvoje buvo 24.900 kvadratinių metrų reklamos.
Spaudoje reklamos sumažėjo 3,1% – laikraščiuose jos plotas mažėjo 4,3%, o žurnaluose – traukėsi 1,3%. Degalinėse reklamos kiekis nesikeitė.
Tarp didžiausių reklamdavių šį ketvirtį buvo visi didieji prekybos centrai – „Lidl“, „Maxima“ ir „Iki“, jie užima tris pirmąsias pozicijas, dešimtuke yra ir „Rimi“. Be to, sąraše yra trys didieji telekomunikacijų operatoriai „Tele2“ ir „Telia“, taip pat „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“ bei „Kesko Senukai“.