„Verslo žinių“ akiratyje – augantys prenumeratoriai ir interaktyvios transliacijos

Verslo žinių portale netrukus startuos gyvos turinio transliacijos laidos su žinomiausiais šalies verslininkais. Tai dar vienas plėtros etapas ir pridėtinė vertė Verslo žinių prenumeratoriams.
Verslo žinios jungia spaudą, portalą, podkastus, visą eilę papildomų skaitmeninių produktų nuo Darbo teisės vadovo iki VŽ sutarčių, o dabar startuoja ir su interaktyviomis transliacijomis Patariamosios valdybos laidomis, kuriose į VŽ prenumeratorių klausimus atsakys ir savo patirtimi dalinsis daug savo srityje pasiekę nuomonės lyderiai.
Kartu su dinamiškai augančia Verslo žinių auditorija, auga ir stiprėja mūsų kuriamo turinio kokybė, plečiasi formatai, kaip mes pasiekiame savo ištikimiausius ir naujus skaitytojus, klausytojus, o greitu metu ir žiūrovus, kalba Rolandas Barysas, Verslo žinių vyriausiasis redaktorius.
Jis pabrėžia, kad Verslo žinios tęsia kažkada savo klientams duotą pažadą, kad būsime daugiau nei naujienų portalas daugiau gilinamės į detales ir duomenis, analizuojame įvykių pasekmes, intensyviame informaciniame triukšme atrenkame ir sisteminame tai, kas reikšminga ir kuria pridėtinę vertę priimant sprendimus.
Trumpiau sakant gaminame turinį, kuris padeda mūsų prenumeratoriams ne tik konkuruoti, bet ir susikurti konkurencinį pranašumą rinkoje. Pasitelkiame įvairiapusę ir globalią verslo informacijos patirtį jau ketvirtus metus tęsiasi bendradarbiavimas su verslo informacijos flagmanu Financial Times, stiprėja ryšiai su kitomis mūsų grupės ir tarptautinėmis verslo žiniasklaidos priemonėmis Vokietijoje, Skandinavijoje, Baltijos ir kitose Europos šalyse.
nuotrauka::1
Kasdien stebime dešimtis žiniasklaidos, sektorinių ir analitinių šaltinių, skenuojame globalią verslo aplinką, o svarbiausią informaciją adaptuojame mūsų rinkai, daugiau dėmesio skirdami tiems sektoriams, kurie dominuoja Lietuvos ekonomikoje, sparčiausiai auga ar turi daugiausia potencialo stiebtis į viršų. Visada mūsų akiratyje tendencijų analizė, naujovės suprantame, kaip svarbu skaitytojams būti nors žingsneliu priekyje. Todėl stengiamės į bet kokį įvykį pažvelgti plačiau, ne tik jį užfiksuodami, bet ir analizuodami plačiau, įvertindami, kokias tai pasekmes gali atnešti skirtingiems segmentams šalies ar regiono masteliu. Kartu nepasiduodame įsitvirtinusiai Lietuvoje rėkiančių antraščių madai, prioritetą teikdami aiškumui, kalba R. Barysas.
Ne tik garsas, bet ir vaizdas
Džiugina, kad Verslo žinių podkastai taip pat palengva atranda savo klausytojų ratą. Orientavomės į jaunesniąją auditoriją, kuri labiau linkusi išbandyti naujas turinio formas, mėgsta labiau klausyti nei skaityti. Ėjome atsargiai, tačiau jau dabar akivaizdu, kad žingsnis buvo sėkmingas. Mus maloniai nustebino, kad taip pateikiamą turinį mielai klauso vis įvairesnė auditorija, kuri neretai tai daro keliaudama, aktyviai leisdama laisvalaikį, matome augančias perklausas savaitgaliais, pažymi R. Barysas.
Kartu, pasak jo, tai dar vienas kelias, kuris leidžia pateikti daugiau išsamesnės informacijos.
Natūralu, ne visi pokalbių niuansai nugula į straipsnius, o interviu su ekspertais paliečia ne vien profesinius aspektus, bet ir gerokai platesnius kampus. Tad podkastai tampa dar vienu išskirtinio turinio formatu prenumeratoriams, kalba R. Barysas.
Podkastai atvėrė naujų inspiracijų žengti ir dar vieną ambicingą žingsnį pasiūlyti vaizdo transliacijas su šalies verslo atstovais-nuomonės lyderiais, kurie dalinsis su VŽ prenumeratoriais savo įžvalgomis, atsakys į pateiktus skaitytojų ir žiūrovų klausimus.
Bandome dar vieną kelią, plečiame ribas. Ir čia jau galime kalbėti apie gerąją nelemtosios pandemijos pusę, kuri išaugino mūsų piliečių, įmonių ir institucijų skaitmenines galimybes. Savo ruožtu mes taip pat skaitmeninėje erdvėje įžvelgėme naujų, neišnaudotų galimybių. Testuojame naujas formas ir matome, kad tai mūsų prenumeratoriams aktualu ir įdomu. Netrukus prasidėsiantys tokie interaktyvūs pokalbiai dar viena pridėtinė vertė mūsų prenumeratoriams, neabejoja R. Barysas.
Tvirta skaitmeninio verslo koja
Ugnius Jankauskas, Verslo žinių generalinis direktorius, kalbėdamas apie pandemijos įtaką, antrina, kad COVID-19 supurtė visus verslus.
Ne išimtis ir žiniasklaida. Pandemija, vertinant per auditorijos prizmę, tapo aukso amžiumi tikrajai žiniasklaidai, tačiau, taip, ji gerokai apkarpė kitas mūsų verslo sritis: drastiškai susitraukė renginiai, reklama. Iš dienraščio tapome savaitraščiu, tačiau tuo pačiu skaitmeninės žiniasklaidos koja gerokai tvirčiau atsistojo ant žemės, kalba U. Jankauskas.
Augti skaitmeninėje erdvėje padeda ir konkurentai, kurie per pastaruosius metus paskui Verslo žinias taip pat stipriau įžengė į mokamos žiniasklaidos teritoriją.
nuotrauka::2
Nebesame vieninteliai Lietuvoje, siūlantys mokamą prenumeratą internete. Daugiau mokamo skaitmeninio turinio matome nuo didžiųjų portalų iki Laisvės TV. Jau nekalbant apie tarptautinius žaidėjus. Iš vienos pusės, tai didesnė konkurencija mums, tačiau kartu tapo lengviau parduoti mūsų kuriamą kompleksiškesnį produktą. Matome lūžį galvoje, kad ne viskas internete yra nemokama. Atėjo aiškesnis supratimas, kad kokybišką turinį kurti kainuoja nepigiai, pažymi U. Jankauskas.
Pasak R. Baryso, esame šaltinis tiems verslams, kurie apie savo ateitį galvoja ilgalaikėje perspektyvoje, siekia augti ir už Lietuvos ribų.
Ir jei labai nuoširdžiai, sunkiai įsivaizduoju sėkmingus verslus, kurie neskaito ar neprenumeruoja Verslo žinių, nusišypso R. Barysas. Padedame verslams laimėti įtemptoje konkurencinėje kovoje.
Ir augimas, ir kritimas
J. Jankauskas priduria, kad, nors pandemija gerokai išaugino prenumeratorių gretas, pasiekiamą auditoriją, skaudžioji COVID-19 dalis pamušta ne vienerius metus auginta ir jau stipri renginių koja.
Nors metiniai rodikliai dėl to sumenko, ir čia išmokome dirbti kitaip. Ėmėme rengti gyvus internetinius renginius: mokymus, seminarus ir konferencijas. Pradėjome nuo nulio ir šiandien skaičiuojame tokius auditorijos skaičius, kurių nesame turėję gyvuose renginiuose. Tiesa, pajamos, net ir gerokai išaugus auditorijai, šiame segmente tebėra sumenkusios, konstatuoja U. Jankauskas.
Dar viena sritis, kuri lėmė pernai mažėjusias Verslo žinių pajamas, susitraukusi reklama.
Skausmingų šių segmentų kritimų nekompensavo prenumeratorių pajamų augimas. Tai ir lėmė 19% mažesnes pajamas 2020 m., palyginti su 2019 m., o taip pat ir dvigubai mažesnį pelną, skaičiuoja U. Jankauskas.
Kaip vertinčiau praėjusius metus iš šiandieninės perspektyvos? Išmokome gyventi, dirbti kitaip. Jei pernai pavasarį jau nebegalvojome apie pelningus metus, vis tik pavyko mobilizuotis ir prisitaikyti kitokioje realybėje. Nuo pernai vasaros pabaigos nuosekliai auga ir mūsų pasitikėjimas, ir verslo rezultatai. Nebekeliame klausimo, ar dirbsime pelningai, to tikimės ir prognozuodami šiemetinius rodiklius, tad ir investuojame drąsiau: ėmėmės podkastų, planuose transliacijos, vardija U. Jankauskas.
Pasak jo, nestovėjome vietoje ir praėjusiais metais: drąsiai investavome į skaitmeninius projektus: atnaujinome Cv.lt, Darbo teisės vadovą, taip pat parengėme E. sutarčių portalą.
[infogram id="df3e1531-ea2d-4ea3-b0c7-a9b525e34dc9" prefix="RjP" format="interactive" title="Verslo žinios: dosjė"]
Rekordinis šuolis
Per pirmuosius pandemijos mėnesius skaičiavome didžiausią mokamų prenumeratorių skaičiaus šuolį, iki bemaž 11.000, dabar šis rodiklis kiek nukrito ir svyruoja apie 10.000. Ypatingai prenumeratorių skaičius išaugo didelėse įmonėse, kur siūlome korporatyvinius sprendimus, o kartu tarp mūsų skaitytojų vis daugėja viduriniosios grandies vadovų, palankią tendenciją stebi U. Jankauskas.
Šiemetiniuose Verslo žinių planuose metus baigti balansuojant tarp 2019 m. ir 2020 m. rodiklių.
Planuojame pralenkti pandeminius 2020-uosius metus, tačiau itin sėkmingų 2019-ųjų dar turbūt nepasivysime, nes nei reklamos apimtis, nei renginiai dar nepasieks tuomečių rodiklių, planus dėlioja U. Jankauskas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti