„Verslo žinių“ akiratyje – augantys prenumeratoriai ir interaktyvios transliacijos

Publikuota: 2021-05-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinių“ portale netrukus startuos gyvos turinio transliacijos – laidos su žinomiausiais šalies verslininkais. Tai dar vienas plėtros etapas ir pridėtinė vertė „Verslo žinių“ prenumeratoriams.

„Verslo žinios“ jungia spaudą, portalą, podkastus, visą eilę papildomų skaitmeninių produktų nuo „Darbo teisės vadovo“ iki „VŽ sutarčių“, o dabar startuoja ir su interaktyviomis transliacijomis –  „Patariamosios valdybos“ laidomis, kuriose į VŽ prenumeratorių klausimus atsakys ir savo patirtimi dalinsis daug savo srityje pasiekę nuomonės lyderiai.

„Kartu su dinamiškai augančia „Verslo žinių“ auditorija, auga ir stiprėja mūsų kuriamo turinio kokybė, plečiasi formatai, kaip mes pasiekiame savo ištikimiausius ir naujus skaitytojus, klausytojus, o greitu metu ir žiūrovus“, – kalba Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyriausiasis redaktorius.

Jis pabrėžia, kad „Verslo žinios“ tęsia kažkada savo klientams duotą pažadą, kad būsime daugiau nei naujienų portalas – daugiau gilinamės į detales ir duomenis, analizuojame įvykių pasekmes, intensyviame informaciniame triukšme atrenkame ir sisteminame tai, kas reikšminga ir kuria pridėtinę vertę priimant sprendimus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Trumpiau sakant – gaminame turinį, kuris padeda mūsų prenumeratoriams ne tik konkuruoti, bet ir susikurti konkurencinį pranašumą rinkoje. Pasitelkiame įvairiapusę ir globalią verslo informacijos patirtį – jau ketvirtus metus tęsiasi bendradarbiavimas su verslo informacijos flagmanu „Financial Times“, stiprėja ryšiai su kitomis mūsų grupės ir tarptautinėmis verslo žiniasklaidos priemonėmis Vokietijoje, Skandinavijoje, Baltijos ir kitose Europos šalyse.

nuotrauka::1

„Kasdien stebime dešimtis žiniasklaidos, sektorinių ir analitinių šaltinių, skenuojame globalią verslo aplinką, o svarbiausią informaciją adaptuojame mūsų rinkai, daugiau dėmesio skirdami tiems sektoriams, kurie dominuoja Lietuvos ekonomikoje, sparčiausiai auga ar turi daugiausia potencialo stiebtis į viršų. Visada mūsų akiratyje – tendencijų analizė, naujovės – suprantame, kaip svarbu skaitytojams būti nors žingsneliu priekyje. Todėl stengiamės į bet kokį įvykį pažvelgti plačiau, ne tik jį užfiksuodami, bet ir analizuodami plačiau, įvertindami, kokias tai pasekmes gali atnešti skirtingiems segmentams šalies ar regiono masteliu. Kartu nepasiduodame įsitvirtinusiai Lietuvoje „rėkiančių“ antraščių madai, prioritetą teikdami aiškumui“, – kalba R. Barysas.

Ne tik garsas, bet ir vaizdas

„Džiugina, kad „Verslo žinių“ podkastai taip pat palengva atranda savo klausytojų ratą. Orientavomės į jaunesniąją auditoriją, kuri labiau linkusi išbandyti naujas turinio formas, mėgsta labiau klausyti nei skaityti. Ėjome atsargiai, tačiau jau dabar akivaizdu, kad žingsnis buvo sėkmingas. Mus maloniai nustebino, kad taip pateikiamą turinį mielai klauso vis įvairesnė auditorija, kuri neretai tai daro keliaudama, aktyviai leisdama laisvalaikį, matome augančias perklausas savaitgaliais“, – pažymi R. Barysas.

Kartu, pasak jo, tai dar vienas kelias, kuris leidžia pateikti daugiau išsamesnės informacijos.

„Natūralu, ne visi pokalbių niuansai „nugula“ į straipsnius, o interviu su ekspertais paliečia ne vien profesinius aspektus, bet ir gerokai platesnius kampus. Tad podkastai tampa dar vienu išskirtinio turinio formatu prenumeratoriams“, – kalba R. Barysas.

Podkastai atvėrė naujų inspiracijų žengti ir dar vieną ambicingą žingsnį – pasiūlyti vaizdo transliacijas su šalies verslo atstovais-nuomonės lyderiais, kurie dalinsis su VŽ prenumeratoriais savo įžvalgomis, atsakys į pateiktus skaitytojų ir žiūrovų klausimus.

„Bandome dar vieną kelią, plečiame ribas. Ir čia jau galime kalbėti apie gerąją nelemtosios pandemijos pusę, kuri išaugino mūsų piliečių, įmonių ir institucijų skaitmenines galimybes. Savo ruožtu mes taip pat skaitmeninėje erdvėje įžvelgėme naujų, neišnaudotų galimybių. Testuojame naujas formas ir matome, kad tai mūsų prenumeratoriams aktualu ir įdomu. Netrukus prasidėsiantys tokie interaktyvūs pokalbiai – dar viena pridėtinė vertė mūsų prenumeratoriams“, – neabejoja R. Barysas.

Tvirta skaitmeninio verslo koja

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, kalbėdamas apie pandemijos įtaką, antrina, kad COVID-19 supurtė visus verslus.

„Ne išimtis ir žiniasklaida. Pandemija, vertinant per auditorijos prizmę, tapo aukso amžiumi tikrajai žiniasklaidai, tačiau, taip, ji gerokai apkarpė kitas mūsų verslo sritis: drastiškai susitraukė renginiai, reklama. Iš dienraščio tapome savaitraščiu, tačiau tuo pačiu skaitmeninės žiniasklaidos koja gerokai tvirčiau atsistojo ant žemės“, – kalba U. Jankauskas.

Augti skaitmeninėje erdvėje „padeda“ ir konkurentai, kurie per pastaruosius metus paskui „Verslo žinias“ taip pat stipriau įžengė į mokamos žiniasklaidos teritoriją.

nuotrauka::2

„Nebesame vieninteliai Lietuvoje, siūlantys mokamą prenumeratą internete. Daugiau mokamo skaitmeninio turinio matome nuo didžiųjų portalų iki „Laisvės TV“. Jau nekalbant apie tarptautinius žaidėjus. Iš vienos pusės, tai – didesnė konkurencija mums, tačiau kartu tapo lengviau parduoti mūsų kuriamą kompleksiškesnį produktą. Matome lūžį galvoje, kad ne viskas internete yra nemokama. Atėjo aiškesnis supratimas, kad kokybišką turinį kurti kainuoja nepigiai“, – pažymi U. Jankauskas.

Pasak R. Baryso, esame šaltinis tiems verslams, kurie apie savo ateitį galvoja ilgalaikėje perspektyvoje, siekia augti ir už Lietuvos ribų.

„Ir jei labai nuoširdžiai, sunkiai įsivaizduoju sėkmingus verslus, kurie neskaito ar neprenumeruoja „Verslo žinių“, – nusišypso R. Barysas. – Padedame verslams laimėti įtemptoje konkurencinėje kovoje“.

Ir augimas, ir kritimas

J. Jankauskas priduria, kad, nors pandemija gerokai išaugino prenumeratorių gretas, pasiekiamą auditoriją, skaudžioji COVID-19 dalis – pamušta ne vienerius metus auginta ir jau stipri renginių koja.

„Nors metiniai rodikliai dėl to sumenko, ir čia išmokome dirbti kitaip. Ėmėme rengti gyvus internetinius renginius: mokymus, seminarus ir konferencijas. Pradėjome nuo nulio ir šiandien skaičiuojame tokius auditorijos skaičius, kurių nesame turėję gyvuose renginiuose. Tiesa, pajamos, net ir gerokai išaugus auditorijai, šiame segmente tebėra sumenkusios“, – konstatuoja U. Jankauskas.

Dar viena sritis, kuri lėmė pernai mažėjusias „Verslo žinių“ pajamas, susitraukusi reklama.

Skausmingų šių segmentų kritimų nekompensavo prenumeratorių pajamų augimas. Tai ir lėmė 19% mažesnes pajamas 2020 m., palyginti su 2019 m., o taip pat ir dvigubai mažesnį pelną, skaičiuoja U. Jankauskas.

„Kaip vertinčiau praėjusius metus iš šiandieninės perspektyvos? Išmokome gyventi, dirbti kitaip. Jei pernai pavasarį jau nebegalvojome apie pelningus metus, vis tik pavyko mobilizuotis ir prisitaikyti kitokioje realybėje. Nuo pernai vasaros pabaigos nuosekliai auga ir mūsų pasitikėjimas, ir verslo rezultatai. Nebekeliame klausimo, ar dirbsime pelningai, to tikimės ir prognozuodami šiemetinius rodiklius, tad ir investuojame drąsiau: ėmėmės podkastų, planuose – transliacijos“, – vardija U. Jankauskas.

Pasak jo, nestovėjome vietoje ir praėjusiais metais: drąsiai investavome į skaitmeninius projektus: atnaujinome „Cv.lt“, „Darbo teisės vadovą“, taip pat parengėme „E. sutarčių“ portalą.

[infogram id="df3e1531-ea2d-4ea3-b0c7-a9b525e34dc9" prefix="RjP" format="interactive" title="Verslo žinios: dosjė"]

Rekordinis šuolis

„Per pirmuosius pandemijos mėnesius skaičiavome didžiausią mokamų prenumeratorių skaičiaus šuolį, iki bemaž 11.000, dabar šis rodiklis kiek nukrito ir svyruoja apie 10.000. Ypatingai prenumeratorių skaičius išaugo didelėse įmonėse, kur siūlome korporatyvinius sprendimus, o kartu tarp mūsų skaitytojų vis daugėja viduriniosios grandies vadovų“, – palankią tendenciją stebi U. Jankauskas.

Šiemetiniuose „Verslo žinių“ planuose – metus baigti balansuojant tarp 2019 m. ir 2020 m. rodiklių.

„Planuojame pralenkti pandeminius 2020-uosius metus, tačiau itin sėkmingų 2019-ųjų dar turbūt nepasivysime, nes nei reklamos apimtis, nei renginiai dar nepasieks tuomečių rodiklių“, – planus dėlioja U. Jankauskas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Paramount“ pelnas traukėsi trečdaliu

JAV žiniasklaidos milžinės „Paramount Global Inc.“ (ankstesnis pavadinimas „ViacomCBS Inc.“) antrojo metų...

Rinkos
2022.08.05
Naujienų portalai sutarė vienodai žymėti reklamas

Didieji naujienų portalai susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų...

Rinkodara
2022.07.28
„Respublikos leidiniams“, „Diena Media News“ ir „Lietuvos rytui“ skirtos baudos už klaidinančią reklamą 1

Laikraščių „Respublika“, „Kauno diena“, „Klaipėdos diena“ ir „Lietuvos ryto“ valdytojoms Vartotojų teisių...

Rinkodara
2022.07.18
„Netflix“ žada siūlyti pigesnius prenumeratos planus su reklama

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į...

Inovacijos
2022.07.14
„Eurobarometro“ apklausa: ES piliečiai labiausiai pasitiki tradicine žiniasklaida 2

Televizija (75%) yra pagrindinis ES piliečių, ypač atstovaujančiųjų vyresniajai kartai, žinių šaltinis, rodo...

Rinkodara
2022.07.12
„Eltos“ direktore paskirta D. Juozaitytė, vyr. redaktoriumi – V. Bruveris 1

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta Daiva Juozaitytė, pastaruosius aštuonerius metus dirbusi „Delfi“...

Vadyba
2022.07.01
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03
Planeta Vilnius ieško Ryšių su žiniasklaida specialisto (-ės)! Verslo tribūna

Jei puikiai supranti žiniasklaidos pasaulį, žinai, kodėl žurnalistams svarbu atsakymus gauti greitai ir...

Rinkodara
2022.06.02
„Delfi“ perka Lietuvos naujienų agentūrą „Elta“

UAB „Delfi“, kurios 100% akcijų priklauso estų žiniasklaidos bendrovei „Ekspress Grupp“, perka naujienų...

Rinkodara
2022.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku