„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Publikuota: 2020-02-18
Lietuva išrinko savo „Eurovizijos“ nugalėtoją: į Nyderlandus keliauja „The Roop“. 2020 m. Juliaus Kalinsko („Scanpix“) nuotr.
svg svg
Lietuva išrinko savo „Eurovizijos“ nugalėtoją: į Nyderlandus keliauja „The Roop“. 2020 m. Juliaus Kalinsko („Scanpix“) nuotr.

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent trumpam įsijungė apie 650.000 žiūrovų arba kas ketvirtas Lietuvos gyventojas.

Tiesiogiai per LRT teteviziją transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, išankstiniais duomenimis, siekė 14,2%, pranokdamas pernykščius transliacijos rezultatus, skaičiuoja tyrimų bendrovė „Kantar“.

„Eurovizijos“ žiūrovų ir komisijos balsai vieningai pergalę šiemet lėmė grupei „The Roop“ su daina „On Fire“. Atrankos finalo laidoje dėl galimybės atstovauti Lietuvai Eurovizijoje taip pat varžėsi Aistė Pilvelytė, Rūta Loop, KaYra, Monika Marija, Monique, MEANDI ir „The Backs“.

„Kas ketvirtas Lietuvos gyventojas savaitgalį buvo įsijungęs nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos finalą, o laidos transliacijos reitingas, rodantis įsitraukusią auditoriją perkopė 14%. Palyginimui, tai lenkia sausio mėnesio topuose esančių šalies televizijų laidų reitingus. Sausio mėnesį „Eurovizijos“ atranka buvo žiūrimiausia nacionalinio transliuotoja laida“, – išplatintame pranešime pažymi Lina Petraitienė, „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

LRT generalinės direktorės pavaduotojas Gytis Oganauskas sako, kad šiemet daugiau žiūrovų domėjosi nacionaline atranka, nes jos finalas buvo sunkiai nuspėjamas.

„Šių metų „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalas išties buvo nenuspėjamas – į finalą pateko daug stiprių, originalių atlikėjų. Tai didžia dalimi ir lėmė aukštus reitingus bei aktyvų žiūrovų balsavimą – šiemet nacionalinės atrankos finale balsavo rekordinis žiūrovų skaičius per visą atrankos rengimo Lietuvoje istorijoje. Tikimės, kad prie TV ekranų ne mažiau žiūrovų pritrauks ir didžioji „Eurovizija“. Jau dabar užsienio muzikos specialistai, gerai susipažinę su „Eurovizijos“ dainų repertuaru, mūsų dalyviui prognozuoja vietą finale“, – kalba G. Oganauskas.

Dainos potencialas gali lemti reitingus

Pasak L. Petrauskienės, „Eurovizijos“ konkurso TV reitingai iš dalies rodo ir auditorijos požiūrį į dalyvaujančią dainą – kuo stipresne žiūrovų ir ekspertų manymu laikoma daina, tuo daugiau Lietuvos gyventojų įsitraukia stebėti jos transliaciją.

„Iki šiol aukščiausią „Eurovizijos“ reitingą pavyko sutraukti transliacijai, kurioje dalyvavo „LT United“, taip pat aukštus reitingus surinko Donatas Montvydas ir Ieva Zasimauskaitė – jie yra ir aukščiausias vietas tarptautinėje „Eurovizijoje“ pelnę dalyviai.

Šiemet muzikos ekspertai negaili pagyrų Lietuvos atrinktai dainai, kai kurie net prognozuoja jai vietą finalo dešimtuke, tad galime sulaukti ir rekordinių TV reitingų, transliuojant didžiąją „Euroviziją“, – viliasi L. Petraitienė.

„Google analytics“ duomenimis, portale „Lrt.lt“ „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalą stebėjo daugiau kaip 40.000 žiūrovų.

Finalinės dainos įrašas per dvi dienas buvo peržiūrėtas daugiau kaip 230.000 kartų.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ Roterdame vyks šią gegužę 12–16 dienomis.

„The Roop“ Roterdame pasirodys pirmajame pusfinalyje gegužės 12 d. Jame taip pat savo dainas atliks ir su Lietuva dėl kelialapio į finalą varžysis šešiolika šalių: Šiaurės Makedonija, Norvegija, Baltarusija, Kipras, Kroatija, Švedija, Azerbaidžanas, Malta, Izraelis, Slovėnija, Australija, Ukraina, Rumunija, Airija, Belgija, Rusija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 3

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
17:03
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
13:42
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žiniasklaidos rinka: ir šauna į viršų, ir sminga žemyn Premium

Dauguma žiniasklaidos priemonių per pastarąsias savaites vos ne kasdien skaičiuoja skaitomumo, žiūrimumo...

Rinkodara
2020.03.23
Reklamos industrija: netikrumo daug, bet darbai vyksta Premium

Reklamos ir komunikacijos paslaugų agentūros pažymi, kad nors smulkesnių prekių ženklų užsakymų anuliacijų...

Rinkodara
2020.03.20
A. Veryga: ligoninės komentuoti žiniasklaidai galės tik su leidimu 1

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nurodė, kad komentuoti žiniasklaidai situaciją dėl koronaviruso...

Rinkodara
2020.03.19
Prašo paramos žiniasklaidai: reklamos rinka gali trauktis iki 60 mln.

Žiniasklaidos priemones vienijančios asociacijos kreipėsi į šalies institucijas paramos.

Rinkodara
2020.03.17
Koronaviruso tema Baltijos šalyse: panikos ir baimių netrūksta Premium

Lietuvoje nuo sausio mėnesio pradžios koronavirusas minėtas 27.933 žiniasklaidos pranešimuose, skaičiai...

Rinkodara
2020.03.17
„Mediaskopas“ suteiks nemokamą žiniasklaidos stebėseną koronaviruso tema 1

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ suteikia visoms valdžios institucijoms ir savo...

Rinkodara
2020.03.13
Dėl viruso grėsmės LRT visas laidas filmuos be žiūrovų

Nacionalinis transliuotojas priėmė sprendimą visas TV studijose įrašomas LRT televizijos ir „LRT Plius“...

Rinkodara
2020.03.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus