„Media4change“ organizacija apdovanos etišką žiniasklaidą

Publikuota: 2020-01-28
Neringa Jurčiukonytė, „Media4change“ programos vadovė. Asmen. nuotr.
svg svg
Neringa Jurčiukonytė, „Media4change“ programos vadovė. Asmen. nuotr.

Tarptautinės programos „Media4change“, siekiančios skatinti atsakingą ir etišką žurnalistiką, iniciatoriai, 2019 m. Lietuvoje vykdę monitoringą, šį ketvirtadienį rengia etiškos žiniasklaidos apdovanojimus.

Apdovanojimai bus teikiami „Media4Change“ žiniasklaidos stebėsenos pagrindu: visus 2019 m. programos analitikai stebėjo medijų turinį apie visuomenės grupes, kurių atžvilgiu yra didžiausia socialinė distancija, kaip pavyzdžiui, psichikos sutrikimus, seksualinę orientaciją, tautines mažumas ir kt., bei analizavo tarptautinius standartus atitinkančiais kiekybiniais ir kokybiniais kriterijais. Juodieji veidrodžiai ketvirtadienio vakarą pasieks tuos, kuriems praėjusiais metais kalbėti šiomis temomis sekėsi etiškiausiai.

„Media4change“ stebėjo televizijos, radijo, spaudos, interneto puslapių ir regiono žiniasklaidos turinį. Šiame sąraše: 26 nacionaliniai leidiniai, 92 regioniniai, 11 radijo stočių, 5 televizijos, 428 portalai.

Ta pačia metodologija žiniasklaidos monitoringas fragmentiškai įgyvendinamas jau nuo 2013 m., o 2018 m. jis tapo projekto „Tautinių mažumų atstovų įtraukimas į darbo rinką“ dalis. Šis projektas iš dalies remiamas ES fondų ir valstybės lėšų. Pasak Neringos Jurčiukonytės, „Media4change“ programos vadovės, monitoringo skaičiai leidžia suprasti tendencijas ir apčiuopti problemines vietas.

„Tai savotiška proga Lietuvos žurnalistikai žvilgtelėti į veidrodį ir identifikuoti pagrindines tendencijas kalbant apie psichikos sveikatą, seksualinę orientaciją, migraciją, religiją bei tautines bendrijas, permąstyti savo vaidmenį informuojant ir formuojant visuomenę“, – išplatintame pranešime pažymi N. Jurčiukonytė.

„Media4change“ veikia nuo 2009 m. Programos komandą sudaro NVO, žurnalistikos ir žmogaus teisių ekspertai iš skirtingų Europos šalių. Koordinacinis judėjimo centras yra Lietuvoje.

Etiškos žiniasklaidos apdovanojimus „Media4change“ Lietuvoje rengia pirmą kartą, jie bus teikiami penkiose kategorijose: televizijai, radijui, nacionalinei spaudai, regioninei žiniasklaidai ir naujienų portalui.

„Media4change“ tyrime publikacijos nagrinėtos vadovaujantis kiekybiniais (temų, žanrų pasiskirstymo aspektu) ir kokybiniais (šaltinių palyginimas, antraščių analizė) kriterijais.

Nominantai kategorijose vertinami pagal du kriterijus: tiriamų grupių kalbinimą ir pagal, teigiamo, neutralaus bei neigiamo konteksto balansą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dešimtadalį žiniasklaidos valdo politikai ir valstybės tarnautojai

44 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 101, tai yra kas dešimtą,...

2020.09.23
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
TV3 valdytojai neigiamą įtaką daro sumažėjusios reklamos pajamos 1

Bendrovė „All Media Lithuania“ (buvusi „Tele-3“), kuriai priklauso televizijos kanalas TV3, teigia, kad...

Rinkodara
2020.09.21
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas...

Rinkodara
2020.09.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus