„Media4change“ organizacija apdovanos etišką žiniasklaidą

Publikuota: 2020-01-28
Neringa Jurčiukonytė, „Media4change“ programos vadovė. Asmen. nuotr.
svg svg
Neringa Jurčiukonytė, „Media4change“ programos vadovė. Asmen. nuotr.

Tarptautinės programos „Media4change“, siekiančios skatinti atsakingą ir etišką žurnalistiką, iniciatoriai, 2019 m. Lietuvoje vykdę monitoringą, šį ketvirtadienį rengia etiškos žiniasklaidos apdovanojimus.

Apdovanojimai bus teikiami „Media4Change“ žiniasklaidos stebėsenos pagrindu: visus 2019 m. programos analitikai stebėjo medijų turinį apie visuomenės grupes, kurių atžvilgiu yra didžiausia socialinė distancija, kaip pavyzdžiui, psichikos sutrikimus, seksualinę orientaciją, tautines mažumas ir kt., bei analizavo tarptautinius standartus atitinkančiais kiekybiniais ir kokybiniais kriterijais. Juodieji veidrodžiai ketvirtadienio vakarą pasieks tuos, kuriems praėjusiais metais kalbėti šiomis temomis sekėsi etiškiausiai.

„Media4change“ stebėjo televizijos, radijo, spaudos, interneto puslapių ir regiono žiniasklaidos turinį. Šiame sąraše: 26 nacionaliniai leidiniai, 92 regioniniai, 11 radijo stočių, 5 televizijos, 428 portalai.

Ta pačia metodologija žiniasklaidos monitoringas fragmentiškai įgyvendinamas jau nuo 2013 m., o 2018 m. jis tapo projekto „Tautinių mažumų atstovų įtraukimas į darbo rinką“ dalis. Šis projektas iš dalies remiamas ES fondų ir valstybės lėšų. Pasak Neringos Jurčiukonytės, „Media4change“ programos vadovės, monitoringo skaičiai leidžia suprasti tendencijas ir apčiuopti problemines vietas.

„Tai savotiška proga Lietuvos žurnalistikai žvilgtelėti į veidrodį ir identifikuoti pagrindines tendencijas kalbant apie psichikos sveikatą, seksualinę orientaciją, migraciją, religiją bei tautines bendrijas, permąstyti savo vaidmenį informuojant ir formuojant visuomenę“, – išplatintame pranešime pažymi N. Jurčiukonytė.

„Media4change“ veikia nuo 2009 m. Programos komandą sudaro NVO, žurnalistikos ir žmogaus teisių ekspertai iš skirtingų Europos šalių. Koordinacinis judėjimo centras yra Lietuvoje.

Etiškos žiniasklaidos apdovanojimus „Media4change“ Lietuvoje rengia pirmą kartą, jie bus teikiami penkiose kategorijose: televizijai, radijui, nacionalinei spaudai, regioninei žiniasklaidai ir naujienų portalui.

„Media4change“ tyrime publikacijos nagrinėtos vadovaujantis kiekybiniais (temų, žanrų pasiskirstymo aspektu) ir kokybiniais (šaltinių palyginimas, antraščių analizė) kriterijais.

Nominantai kategorijose vertinami pagal du kriterijus: tiriamų grupių kalbinimą ir pagal, teigiamo, neutralaus bei neigiamo konteksto balansą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę 5

Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui —...

Rinkodara
2020.02.15
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07
TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis...

Rinkodara
2020.02.07
LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“,...

Rinkodara
2020.02.06
„Delfi“ registruoja atnaujintą prekės ženklą 1

20-ties metų veiklos sukaktį minintis portalas „Delfi“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti kitos...

Rinkodara
2020.02.04
W. Buffettas nebetiki laikraščiais: parduoda visą verslą 1

Investavimo ikona tapęs JAV investuotojas Warrenas Buffettas, daug metų supirkinėjęs spausdintų leidinių...

Rinkos
2020.02.03
LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Rinkodaros ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo...

Rinkodara
2020.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau