Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Publikuota: 2020-01-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei, regioninei ir kultūrinei žiniasklaidai – daugiau nei trečdalį prašytų lėšų.

Pasak fondo, 2020-ųjų konkurse parama skirta 311 projektų – internetinių ir tradicinių leidinių, radijo ir televizijos laidų. 53 leidiniai, kuriuose bus vykdomi valstybės paramą gavę projektai, užprenumeruoti šalies bibliotekoms.

Bendra paramos suma nesikeičia nuo pernai metų. Regioninei spaudai, įskaitant leidinių prenumeratas, skirti 0,645 mln. Eur, kultūrinei žiniasklaidai su prenumerata – 0,644 mln. Eur., nacionalinei spaudai – 0,637 mln. Eur. 

Nacionaliniams radio ir televizijos projektams – 0,408 mln. Eur, regioniniams – beveik 0,204 mln. Eur. Dar 0,414 mln. Eur paskirstyta internetinei žiniasklaidai.

Kaip ir kasmet, paraiškas vertino ekspertų grupės, kurias sudarė po penkis ekspertus – patyrę žurnalistai, mokslininkai, meno ir kultūros profesionalai. Atsižvelgdama į ekspertų išvadas ir siūlymus, galutinį sprendimą priėmė septynių asmenų Fondo taryba.

Paramos skirstymą ne kartą kritikavo kultūrinė žiniasklaida, pasigendanti aiškumo ir skaidrumo atrankos kriterijuose. Seime šiuo metu svarstomos Visuomenės informavimo įstatymo pataisos, numatančias naikinti SRTRF ir vietoj jo steigti naują fondą.

Vyriausybė pernai prilygino kultūrinius leidinius ir projektus visuotinės ekonominės svarbos paslaugoms – tai leido padidinti galimos paramos leidiniams per trejus metus ribą nuo 0,2 mln. Eur iki 0,5 mln. Eur.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
LRT biudžetas kitąmet turėtų didėti beveik 7,5 mln. Eur

Nacionalinio transliuotojo LRT biudžetas kitąmet turėtų siekti 53,794 mln. Eur, tai beveik 7,5 mln. daugiau...

Rinkodara
2020.10.14
Žiniasklaidos didieji duomenys verslo sprendimams 1

Ar gali būti taip, kad vartodami bet kokią informaciją dideliais kiekiais, galime pradėti kvailėti? Nors mūsų...

Rinkodara
2020.10.14
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Kuria įrankį, kuris ieškos draudžiamo turinio internete

Bendrovės „Oxylabs“ komanda laimėjo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) iššūkį „GovTech Lab“ konkurse. Įmonės...

Technologijos
2020.10.05
„Google“ išmokės 1 mlrd. USD leidėjams

„Google“ paskelbė apie pasaulinę iniciatyvą „News Showcase“. Joje dalyvausiantiems leidėjams JAV milžinė...

Paslaugos
2020.10.05
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
L. Blaževičiūtė: metinius rezultatus lems ketvirtas ketvirtis

Bendrai per 8 šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu periodu pernai, 14-a didžiausių TV kanalų transliavo...

Rinkodara
2020.10.04
Nuomonės lyderiai: viršūnėje V. Vasiliauskas, Ž. Mauricas ir I. Ruginienė

Šių metų pirmąjį pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo intensyviau – jų pasisakymų padaugėjo 40%.

Rinkodara
2020.10.01
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
Dešimtadalį žiniasklaidos valdo politikai ir valstybės tarnautojai

44 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 101, tai yra kas dešimtą,...

2020.09.23
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
TV3 valdytojai neigiamą įtaką daro sumažėjusios reklamos pajamos 1

Bendrovė „All Media Lithuania“ (buvusi „Tele-3“), kuriai priklauso televizijos kanalas TV3, teigia, kad...

Rinkodara
2020.09.21
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus