Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Publikuota: 2020-01-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei, regioninei ir kultūrinei žiniasklaidai – daugiau nei trečdalį prašytų lėšų.

Pasak fondo, 2020-ųjų konkurse parama skirta 311 projektų – internetinių ir tradicinių leidinių, radijo ir televizijos laidų. 53 leidiniai, kuriuose bus vykdomi valstybės paramą gavę projektai, užprenumeruoti šalies bibliotekoms.

Bendra paramos suma nesikeičia nuo pernai metų. Regioninei spaudai, įskaitant leidinių prenumeratas, skirti 0,645 mln. Eur, kultūrinei žiniasklaidai su prenumerata – 0,644 mln. Eur., nacionalinei spaudai – 0,637 mln. Eur. 

Nacionaliniams radio ir televizijos projektams – 0,408 mln. Eur, regioniniams – beveik 0,204 mln. Eur. Dar 0,414 mln. Eur paskirstyta internetinei žiniasklaidai.

Kaip ir kasmet, paraiškas vertino ekspertų grupės, kurias sudarė po penkis ekspertus – patyrę žurnalistai, mokslininkai, meno ir kultūros profesionalai. Atsižvelgdama į ekspertų išvadas ir siūlymus, galutinį sprendimą priėmė septynių asmenų Fondo taryba.

Paramos skirstymą ne kartą kritikavo kultūrinė žiniasklaida, pasigendanti aiškumo ir skaidrumo atrankos kriterijuose. Seime šiuo metu svarstomos Visuomenės informavimo įstatymo pataisos, numatančias naikinti SRTRF ir vietoj jo steigti naują fondą.

Vyriausybė pernai prilygino kultūrinius leidinius ir projektus visuotinės ekonominės svarbos paslaugoms – tai leido padidinti galimos paramos leidiniams per trejus metus ribą nuo 0,2 mln. Eur iki 0,5 mln. Eur.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę 5

Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui —...

Rinkodara
2020.02.15
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07
TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis...

Rinkodara
2020.02.07
LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“,...

Rinkodara
2020.02.06
„Delfi“ registruoja atnaujintą prekės ženklą 1

20-ties metų veiklos sukaktį minintis portalas „Delfi“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti kitos...

Rinkodara
2020.02.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau