Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas

Publikuota: 2019-07-30
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos sekundžių.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su pernai tuo pačiu periodu, augimas siekia beveik 8%.

Daugiausia reklamos sekundžių 2018 m. klausytojai girdėjo per M-1 (1,87 mln. sek.) ir „Radiocentrą“ (1,85 mln. sek.), atitinkamai augimas šiose radijo stotyse siekė 14 ir 16%.

Per metus labiausiai padidinti transliuotos reklamos sekundžių pavyko „Power Hit Radio“ (33%) ir Žinių radijui (31%).

Per pirmąjį šių metų pusmetį daugiausia reklamos transliavo „Radiocentras“ (953.700 sek.) ir M-1 (938.000), o didžiausią pokytį skaičiuoja „Lietus“ (27%).

[infogram id="84c96591-dbed-4176-890e-cd5b874263cc" prefix="iPP" format="interactive" title="ziniasklaida-radijas"]

[infogram id="66450ad4-55ca-45ae-a166-2960045ed02a" prefix="tEY" format="interactive" title="ziniasklaida-radijass"]

VŽ rašė, kad didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį sektoriaus lyderių dešimtuke 2018 m. demonstravo „Radiocentras“, jungiantis to paties pavadinimo radijo stotį, taip pat ZIP FM, „Rock FM“, „RusRadio LT“ ir „Relax FM“. Bendrovės pardavimai per 2018 m. augo net 67%, iki 1,09 mln. Eur, o grynasis pelnas šoktelėjo daugiau nei 7 kartus iki 269.500 Eur.

M-1 grupės, jungiančios stotis M-1 ir „M-1 Plius“, apyvarta 2018 m. ūgtelėjo daugiau nei dešimtadaliu, iki 3,87 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 7%, iki 1,5 mln. Eur.

M-1 tarp sektoriaus įmonių išsiskiria aukščiausiu pelningumu, kuris siekia beveik 39%, kai tuo tarpu artimiausio konkurento „Radiocentro“ šis rodiklis pernai buvo 25%.

Plačiau apie bendrovių metinius rodiklius skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau