Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas

Publikuota: 2019-07-30
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos sekundžių.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su pernai tuo pačiu periodu, augimas siekia beveik 8%.

Daugiausia reklamos sekundžių 2018 m. klausytojai girdėjo per M-1 (1,87 mln. sek.) ir „Radiocentrą“ (1,85 mln. sek.), atitinkamai augimas šiose radijo stotyse siekė 14 ir 16%.

Per metus labiausiai padidinti transliuotos reklamos sekundžių pavyko „Power Hit Radio“ (33%) ir Žinių radijui (31%).

Per pirmąjį šių metų pusmetį daugiausia reklamos transliavo „Radiocentras“ (953.700 sek.) ir M-1 (938.000), o didžiausią pokytį skaičiuoja „Lietus“ (27%).

[infogram id="84c96591-dbed-4176-890e-cd5b874263cc" prefix="iPP" format="interactive" title="ziniasklaida-radijas"]

[infogram id="66450ad4-55ca-45ae-a166-2960045ed02a" prefix="tEY" format="interactive" title="ziniasklaida-radijass"]

VŽ rašė, kad didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį sektoriaus lyderių dešimtuke 2018 m. demonstravo „Radiocentras“, jungiantis to paties pavadinimo radijo stotį, taip pat ZIP FM, „Rock FM“, „RusRadio LT“ ir „Relax FM“. Bendrovės pardavimai per 2018 m. augo net 67%, iki 1,09 mln. Eur, o grynasis pelnas šoktelėjo daugiau nei 7 kartus iki 269.500 Eur.

M-1 grupės, jungiančios stotis M-1 ir „M-1 Plius“, apyvarta 2018 m. ūgtelėjo daugiau nei dešimtadaliu, iki 3,87 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 7%, iki 1,5 mln. Eur.

M-1 tarp sektoriaus įmonių išsiskiria aukščiausiu pelningumu, kuris siekia beveik 39%, kai tuo tarpu artimiausio konkurento „Radiocentro“ šis rodiklis pernai buvo 25%.

Plačiau apie bendrovių metinius rodiklius skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05
Svetainėse turintiems „Facebook“ ar kito tinklo ikonėlꠖ nauji įpareigojimai 11

ES Teisingumo Teismas (ESTT) nutarė, kad visi interneto svetainių valdytojai, jose įsidiegę socialinių tinklų...

Paslaugos
2019.08.02
Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas 3

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos...

Rinkodara
2019.07.30
Prieiga prie „Sputnik News“ svetainės bus atnaujinta

Gavusi ir patikrinusi informaciją, kad neteisėtai viešai skelbtas autorių teisių saugomas turinys iš...

Rinkodara
2019.07.29
TV rinkoje bręsta permainos, einama prie „Netflix“ modelio Premium 30

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ (AMB) pasirašė sutartį su Lenkijos kompanija „Atende Software“ ir...

Paslaugos
2019.07.29
Radijo rinka: sparčiausias šuolis teko „Radiocentrui“, didžiausias kąsnis – M-1 Premium

Didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį...

Rinkodara
2019.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau