Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su pernai tuo pačiu periodu, augimas siekia beveik 8%.
Daugiausia reklamos sekundžių 2018 m. klausytojai girdėjo per M-1 (1,87 mln. sek.) ir „Radiocentrą“ (1,85 mln. sek.), atitinkamai augimas šiose radijo stotyse siekė 14 ir 16%.
Per metus labiausiai padidinti transliuotos reklamos sekundžių pavyko „Power Hit Radio“ (33%) ir Žinių radijui (31%).
Per pirmąjį šių metų pusmetį daugiausia reklamos transliavo „Radiocentras“ (953.700 sek.) ir M-1 (938.000), o didžiausią pokytį skaičiuoja „Lietus“ (27%).
[infogram id="84c96591-dbed-4176-890e-cd5b874263cc" prefix="iPP" format="interactive" title="ziniasklaida-radijas"]
[infogram id="66450ad4-55ca-45ae-a166-2960045ed02a" prefix="tEY" format="interactive" title="ziniasklaida-radijass"]
VŽ rašė, kad didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį sektoriaus lyderių dešimtuke 2018 m. demonstravo „Radiocentras“, jungiantis to paties pavadinimo radijo stotį, taip pat ZIP FM, „Rock FM“, „RusRadio LT“ ir „Relax FM“. Bendrovės pardavimai per 2018 m. augo net 67%, iki 1,09 mln. Eur, o grynasis pelnas šoktelėjo daugiau nei 7 kartus iki 269.500 Eur.
M-1 grupės, jungiančios stotis M-1 ir „M-1 Plius“, apyvarta 2018 m. ūgtelėjo daugiau nei dešimtadaliu, iki 3,87 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 7%, iki 1,5 mln. Eur.
M-1 tarp sektoriaus įmonių išsiskiria aukščiausiu pelningumu, kuris siekia beveik 39%, kai tuo tarpu artimiausio konkurento „Radiocentro“ šis rodiklis pernai buvo 25%.
Plačiau apie bendrovių metinius rodiklius skaitykite čia.