Televizijų transliacijose mažėja rusiškos produkcijos

Publikuota: 2019-06-30
Dariaus Tarasevičiaus (VŽ) nuotr.
Dariaus Tarasevičiaus (VŽ) nuotr.

2019 m. rusiškos produkcijos dalis lygintose televizijos programose sumažėjo daugiau nei 20 val. per savaitę, skelbia Lietuvos radijo ir televizijos komisija.

Stebėdama, kokią dalį televizijų transliacijose per vieną savaitę užima ne Europos šalių kūriniai, Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) konstatuoja, kad daugiausia tokios produkcijos yra iš Jungtinių Valstijų.

„Rusiška produkcija buvo antroje vietoje televizijos programose, tačiau matyti, kad 2019 m. rusiškos produkcijos dalis lygintose televizijos programose sumažėjo daugiau nei 20 val. – 2018 m. iš viso per stebėtą savaitę buvo transliuota 95 val. 33 min., o 2019 m. – 75 val. 6 min.“

2018 m. ir 2019 m. vienos savaitės stebėsenos tyrimo rezultatai atskleidė, kad iš penkių stebėtų komercinių televizijos programų tik „Lietuvos ryto TV“ skyrė daugiau kaip pusę televizijos programos laiko Europos kūriniams. Kitose komercinėse televizijos programose – „BTV“, „LNK“, „TV6“ ir „TV8“ Europos kūriniams skiriamas laikas sumažėjo, rašoma LRTK pranešime.

Blokuoja svetaines

Praėjusią savaitę LRTK nusprendė blokuoti galimybę pasiekti informaciją interneto svetainėse www.interntv.ru, www.tivix.co, www.tv-one.org, www.piranya.com, www.vefire.ru, www.tvradio.biz, www.tvtvtv.ru.

LRTK nustatė, kad šiose interneto svetainėse yra teikiamos televizijos programų platinimo internete paslaugos, kurios yra prieinamos Lietuvos Respublikos vartotojams, tačiau jų valdytojai nėra pateikę LRTK pranešimo apie televizijos programų platinimo internete paslaugų teikimo Lietuvos Respublikos vartotojams pradžią. Todėl tokia televizijos programų platinimo internete paslauga teikiama Lietuvos Respublikos vartotojams laikoma neteisėta.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05
Svetainėse turintiems „Facebook“ ar kito tinklo ikonėlꠖ nauji įpareigojimai 11

ES Teisingumo Teismas (ESTT) nutarė, kad visi interneto svetainių valdytojai, jose įsidiegę socialinių tinklų...

Paslaugos
2019.08.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau