„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų

Publikuota: 2019-05-22
64-ojo tarptautinio „Eurovizijos“ dainų konkurso laurų vainiką užsidėjo Nyderlandų atlikėjas Duncanas Laurence. Roneno Zvulun („Reuters“/Scanpix“) nuotr.
64-ojo tarptautinio „Eurovizijos“ dainų konkurso laurų vainiką užsidėjo Nyderlandų atlikėjas Duncanas Laurence. Roneno Zvulun („Reuters“/Scanpix“) nuotr.

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37% Lietuvos gyventojų. Baltijos šalyse šį konkursą įsijungė per 2 mln. gyventojų.

Į finalą nepatekus Lietuvos atstovui Jurijui Veklenko su daina „Run with the lions“, finalo transliacijos reitingas Lietuvoje buvo mažesnis nei pusfinalio, kuriame dalyvavo Lietuva.

Antrąjį pusfinalį su Lietuvos atstovu bent trumpam stebėjo 736.000 žiūrovų, o laidos reitingas siekė beveik 17%. Tuo tarpu pirmojo pusfinalio reitingas siekė 11%, skaičiuoja tyrimų bendrovė „Kantar“.

„Nesant galimybės sirgti už savo šalies atstovą, natūralu, kad ir žiūrovų įsitraukimas būna mažesnis – transliacijos, kuriose Lietuva dalyvauja pusfinalyje arba finale paprastai surenka pusantro-dukart didesnius reitingus, palyginti su situacija, kai šalies atstovas nedalyvauja“, – išplatintame pranešime cituojama Lina Petraitienė, „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Pasak jos, per pastaruosius aštuonerius metus „Eurovizijos“ transliacijų finalų, kuriose dalyvavo Lietuvos atstovas, reitingai svyravo nuo 14,4%, kai 2013 m. dalyvavo Andrius Pojavis iki 20,2%, kai 2016 m. dalyvavo Donatas Montvydas.

„Euroviziją“ Lietuva tikrai mėgsta, bemaž kasmet ši laida patenka į metinį geriausiai žiūrėtų laidų TOP10. Konkursas mėgstamas ir kaimyninėse šalyse – Latvijoje Eurovizijos transliacijas stebėjo trečdalis (29,4%) Latvijos gyventojų, o Estijoje – net daugiau nei pusė (56%) šalies gyventojų“, – skaičiuoja p. Petraitienė.

VŽ rašė, kad Lietuvos atstovas mažiau dėmesio sulaukė ir žiniasklaidoje.

„Mažiau žinoma šių metų Lietuvos atstovo pavardė ir kuklios prognozės lėmė, kad paminėjimais žiniasklaidoje jis gerokai nusileidžia praėjusių metų žvaigždei Ievai Zasimauskaitei. Kita vertus, tokį atotrūkį reikėtų aiškinti ne vien pačių atlikėjų populiarumu, šiųmetę „Euroviziją“ užgožė ir vykstantys Lietuvos prezidento rinkimai“, – VŽ teigė Vilūnė Kairienė, žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.

FOTOGALERIJA „Eurovizijos“ finalas (35 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
16:13
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Netflix“ nori skolintis dar 2 mlrd. USD, kad kurtų daugiau turinio

JAV internetinė televizija „Netflix“ planuoja pasiskolinti dar apie 2 mlrd. USD išleidžiant naujų obligacijų.

Rinkos
2019.10.23
„Maximos“ ir „Top Sport“ reklamos – dėmesio centre Premium

Tarp labiausiai įsiminusių šio rudens reklamų karaliauja prekybos tinklo „Maxima“ kampanija su „Minions“...

Rinkodara
2019.10.23
„Laisvės TV“ turi naują vadovę 1

Mykolą Markauską, internetinės televizijos „Laisvės TV“ vadovą, šiose pareigose keičia jo pavaduotoja Gabija...

Rinkodara
2019.10.22
Vyksta pratybos „Kibernetinis skydas 2019“ 

Lietuvoje prasideda nacionalinės kibernetinio saugumo ir gynybos pratybos „Kibernetinis skydas 2019“, kuriose...

Technologijos
2019.10.22
„Verslo žinios“ atsisako anoniminių komentarų 28

„Verslo žinios“, siekdamos daugiau etikos, skaidrumo ir konstruktyvių diskusijų po straipsniais portale, taip...

Rinkodara
2019.10.21
LRT kitąmet iš biudžeto gaus 11% daugiau lėšų nei šiemet 4

Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) biudžetas 2020-aisiais, palyginti su šių metų biudžetu,...

Verslo aplinka
2019.10.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau